راز های سئو | ۹ راز کلیدی در تولید محتوای سئو

۹ راز کلیدی در تولید محتوای سئو

راز های سئو

راز های سئو چیست؟ ارسال منظم محتوا SEO برای معرفی خدمات و محصولات شما به مشتریان تان یکی از روش های برند سازیست. اما آیا تولید محتوا به هر نحوی برای این امر کافیست؟ آیا محتوای خود را بر اساس الگوریتم های گوگل نگارش میکنید؟ آیا نکات و راز های سئو را به درستی به کار میگیرید؟ در انتخاب کلمات کلیدی دقت میکیند؟در این مطلب میخواهم نکاتی که از خواندن ده ها مقاله معتبر در زمینه آشنایی با راز های سئو برداشت کرده ام را برای شما بنویسم. امید وارم با استفاده از این مطالب بتوانم کمک کوچکی به رشد شما در صفحات گوگل کرده باشم.

ابتدا باید بدانیکه در مورد کلید واژه خود کاملا تحقیق کنید. اگر می خواهید محتوای خود را در سایت خود ارسال کنید، باید کمی وقت بگذارید تا مطمئن شوید Google به شما توجه میکند. تلاش کنید که کلمات کلیدی و عباراتی را که مردم در جستجوی آنها هستند بیابید. یا آن دسته از کلماتی که میتوانید در آنها رقابت کنید را پیدا کنید. در اینصورت میتوانید در صفحه اول گوگل باشید. چند بار کلمات کلیدی را در محتوای SEO خود پیگیری کنید و از ابزارهای مناسب برای ردیابی محل رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید. این ابزار ها متنوع هستد که در اولین فرصت به بررسی و معرفی بهترین ابزار خواهم پرداخت. در واقع اولین گام در شناخت راز های سئو استخراج صحیح کلمات کلیدی است.

اندازه مناسب کلمات کلیدی

شاید به نظر برخی نویسندگان محتوای سئو فقط با کلمات بازی میکنند و آنها را در مظالب ما میریزند. ام در واقع این درست نیست.ما باید آگاهی کامل از سئو بودن یک محتوا داشته باشیم. یکی از این آگاهی ها تعداد و مکان کلمات کلیی است. بهترین ایده استفاده از کلمات کلیدی در طول محتوای شماست. اما کپی کردن و قرار دادن بیش از حد یک عبارت کلیدی واقعا خطرناک است و میتواند به محتوای شما آسیب برساند. در واقع شما باید برای محتوای خود هم استراتژی داشته باشید و هم تاکتیک.

در اینجا چند نکته دارای اهمیت است. کلمه کلیدی خود را در عنوان، در ۳۰۰ کلمه اول ، و در اولین H1 یا H2 وارد کنید (البته لازم به ذکر است که تکرار در همه این موارد لازم نیست فقط مطمئن شوید که اصول اولیه رعایت شده است). پس از آن شما باید سعی کنید از تغییرات کلمه کلیدی خود استفاده کنید. باید نوع نگارش شما کاملا طبیعی باشد پس نیازی به تکرار بیش از حد یک کلمه نیست.

به یاد داشته باشید افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند، یک عبارت خاص را جستجو می کنند. زیرا می خواهند اطلاعات بیشتری راجع به آن بدانند یا آن را خریداری کنند. بنابراین منطقی ترین کارآن است که آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. اگر این کار را انجام دادید در نتیجه کلیک بیشتری خاهید داشت. این یکی از ترفندهای تجارت برای نویسندگان مقاله حرفه ای سئو است.

اصول اولیه SEO فنی را بدانید

موضوع برای تولید محتوای الکترونیکی

قبل از شروع کار برای نوشتن هر نوع محتوای سئو از خود این سوال را بپرسید: چه کسی به محتوای ما اهمیت می دهد؟ بسیاری از نویسندگان محتوا فراموش میکنند که برای چه کسی مطلب مینویسند. آیا هدف شما نوشتن برای الگوریتم های گوگل است یا مخاطبین هدف.وقتی می نویسید، همیشه به دنبال ارائه نوعی ارزش برای خوانندگان خود باشید. چه می توانید به آنها بگویید که هیچ کس دیگری نمی تواند؟ چه خدمتی را می توانید ارائه کنید که بی نظیر است؟ چه دانشی می توانید به اشتراک بگذارید که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود؟

هیچ کس تجارت شما را مانند شما نمی داند بنابراین از این مزایا به نفع سئو استفاده کنید. اگر اینطور نیست حداقل می توانید در مورد اخبار مربوط به شغل خود بحث کنید. وقتی شک دارید ، به لیست کلمات کلیدی SEO خود نگاه کنید و ببینید چه کلمات و یا موضوعاتی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده سئوی کنید. مثلا از مصاحبه با برخی از افراد خبره نترسید. اگر آنها را نقد کنید و در پست خود قرار دهید آنها به احتمال زیاد محتوای شما را از طریق کانالهای اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. از این طریق می توانید برای افزایش بازدیدکننده های خود از طریق شبکه های اجتماعی تلاش مثبتی کنید.

اصول اولیه SEO فنی را بدانید

اگر سایت شما حتی ایندکس نشده باشد ، بهینه سازی تمام کلمات کلیدی موجود در جهان به شما کمک نمی کند. به عنوان یک نویسنده از شما انتظار نمی رود که یک سایت را آنالیز کنید یا HTTPS را در کل دامنه فعال کنید. شما واقعاً لازم نیست در مورد همه نکات و کد های سئوی بدانید، و لازم نیست که در مورد جاوا اسکریپت بدانید. با این وجود دانستن چند مورد در مورد SEO فنی می تواند شما را به نویسنده بهتر seo سایت تبدیل کند.

اول از همه درک چگونگی حرکت در صفحات Google و مجوز پیوند می تواند به شما در ایجاد استراتژی کمک کند. از این گذشته نوشتن محتوا فقط به معنای نوشتن یک پست نیست.این مربوط به نوشتن (و پیوند دادن) مجموعه ای از آنها است. اگر درک خوبی از نحوه ساخت وبلاگ خود دارید می توانید کمک کنید تا همه چیز کمی کارآمد تر شود. این بدان معنی است که بک لینک به یکی از پست های شما حداکثر سود را به سایت شما می دهد. همچنین به بهینه سازی وب سایت و کلمات کلیدی کمک می کند.
تصاویر خود را کوچک نگه دارید، اطمینان حاصل کنید که تعداد بسیار زیاد پنجره در صفحه خاصی وجود ندارد. یا اینکه به راحتی اطمینان حاصل کنید که پست های وبلاگ شما ایندکس شده اند. اینها تمام مهارتهایی است که شما به عنوان یک نویسنده سئو باید از آن استفاده کنید.

اندازه یک محتوا بسیار مهم است پس آن را به اندازه کافی طولانی بشمارید. مطمئناً یک محتوای ۱۰۰ کلمه ای از هیچ بهتر است.اما آیا واقعا این محتوا ارشمند است؟ موتورهای جستجو تمایل دارند به وبلاگها و مقالات طولانی تر اولویت نشان دهند. سعی کنید حداقل ۶۰۰ کلمه تولید کنید، اما اگر می توانید به ۱۰۰۰ یا بیشتر برسید، به دنبال آن بروید.ت حقیقات زیادی صورت گرفته است که نشان می دهد موتورهای جستجوگر تمایل دارند محتوای شما بیش از ۲۰۰۰ کلمه باشد. ما این کار را برای خودمان و مشتریان خود انجام میدهیم. بسیاری از پست های پر طرفدار TCF حداقل ۱۵۰۰ کلمه هستند. هرچه محتوای شما طولانی تر باشد، ارزش بیشتری برای خوانندگان خود و شانس بیشتری برای پایین آمدن نرخ پرش یا Bounce Rate خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با نکات مهم سئو و آشنایی با محتوای سئو شده میتوانید مقاله ۱۷ تکنیک محتوای سئو که با آن میتوانید صفحه یک گوگل باشید را مطالعه نمایید.

چگونه محتوای سئو را تحلیل کنیم

هیچ گاه نباید یک محتوا را پس از تولید بلا فاصله ارسال کرد. در حقیقت ، شما باید با استفاده از Google Analytics مرتباً محتوای خود را نظارت کنید. براساس داده های جمع آوری شده توسط افراد در SEMrush، زمان ماندن در سایت، نرخ پرش و میزان تراکم کلمه کلیدی خیلی مهم هستند.

اگر سایت شما نرخ پرش بالایی دارد، به این معنی است که بازدید کنندگان سایت شما برای مدت طولانی نمی ماندند، به احتمال زیاد صفحه شما اطلاعات مورد نظر مخاطب را در اختیار آنها قرار نمی دهد. اگرنرخ پرش شما زیاد است، احتمالاً صفحه شما برای کلمات کلیدی مناسب بهینه نشده است. یک نویسنده محتوای SEO حرفه ای Google Analytics را بررسی می کند. در این صورت به شما اخطار داده می شود که موارد غیر مرتبط با محتوای زیادی وجود دارد که می تواند باعث افزایش نرخ پرش شما شود.

سرعت بارگذاری آهسته، تبلیغات یا تصاویر غیرمذهبی، طراحی زشت و سایر موارد می توانند بازدیدکنندگان را از سایت شما دور کنند. نوشتن محتوای خوب مبتنی بر سئو فقط بسته به کلماتی که در صفحه شما قرار دارد نیست. بلکه مربوط به نحوه چینش شما از آنها نیزهست. اگر آنها دارای یک طرح بد یا مبهم باشند، هیچ کس قصد خواندن آنها نخواهد داشت پس محتوای وب خود را بهینه کنید.
اگر از WordPress استفاده می کنید، تعداد زیادی ابزار به شکل افزونه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. من به شخصه از Yoast و Shareaholic استفاده می کنم. این افزونه ها رایگان است و استفاده از آنها بسیار آسان. البته این اقزونه ها به شما پیشنهاد میکنند که در طول محتوا چه کارهایی انجام دهید.تصمیم گیرنه نهایی خود شما هستید.

محتوای خود را ویرایش کنید

تفاوت اصلی بین نویسندگان حرفه ای مقاله SEO و افراد عادی، ویرایش محتوای خود است. برنامه هایی مانند OpenOffice  Google Docs و Microsoft Word این کار را آسان می کنند. استفاده از یک قالب و نگارش زیبا بسیار مهم است. از پاراگراف ها و جملات فوق العاده طولانی دور شوید. اگر قادر هستید بهترین ایده این است که متن خود را قبل از انتشار به فرد دیگری بدهید تا مطالعه کند. حتی اگر آنها نویسنده (یا ویرایشگر) seo سایت نباشند. یکی از دلایل مهم این کار این است که به احتمال فراوان شما با سلیقه خود محتوا را تولید و نگارش کرده اید. در صورتی که ممکن است این محتوا از نظر فردی دیگر به جذابیت نظر شما نباشد. شاید با چند تغییر کوچک متن بهتری برای ارائه داشته باشید.

خود را به یک آژانس روابط عمومی تبدیل کنید. پس از نوشتن و ارسال یک محتوا ،شما نیمی از راه بهینه سازی سایت را طی کرده اید. آخرین مرحله برای اینکه محتوای شما وایرال شود و یا اصطلاحا همه گیر شود این است که در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و محتوای خود را به اشتراکبگذارید. محتوای خود را به Reddit و StumbleUpon ارسال کنید. مدیریت رسانه های اجتماعی و نوشتن مطالب وب دست به دست هم می دهند و به محض اینکه دکمه “انتشار” را در مقاله یا وبلاگ تازه خود بزنید ، باید منتظر اتفاق های خوب باشید.

یادگیری سئو چقدر طول میکشد

نوشتن محتوای SEO یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری شما نمی توانید یک شب به آن مسلط شوید. اما این کاملاً خوب است.شما هنگام نوشتن محتوای SEO، همیشه می خواهید دوباره برگردید و محتوای خود را ویرایش کنید. این تجزیه و تحلیل برای شما شروع به ایجاد بینش های خاصی می کند. حتی اگر در اولین تلاش خود به طلا نرسیدید ، می توانید محتوای خود را تا زمانی که شروع به رتبه بندی کند کامل کنید. این همان راز های سئو است.

به همین ترتیب هر محتوایی که می نویسید شما را برای این کار پخته تر میکند. با این وجود همه افراد با seo سایت نمی توانند موفقیت کسب کنند.همه نویسندگان خبره نیستند و اگر پیشینه نویسندگی ندارید، ممکن است برای شما کمی سخت باشد. توصیه من این است که سعی کنید آن را امتحان کنید. تمام تلاش خود را بکنید و ببینید که چه کاری می توانید انجام دهید. بعد از چند ماه ، اگر این کار به نتیجه نرسد، می توانید آموزش های اضافی، یک سرویس نوشتن محتوا یا یک شرکت بازاریابی محتوا را پیدا کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. برای موفق شدن هیچ گاه دیر نیست. سئو در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید


چهار + = 9