بزرگترین تیم توسعه کسب و کار اصفهان

سیستم سازی بیزینس

مشاغلی که از سیستم سازی به دور باشند آینده روشنی نخواهند داشت.برای سیستم سازی بیزینس خود نیاز به تیم متخصص دارید.

جانشین پروری

شما در بیزینس خود نباید به هیچ نیرویی حتی متخصص وابسته باشید.یک تیم قدرتمند و متخصص جهت آموزش نیرو های شما گرد آورده ایم

تدوین بیزینس پلن

بدون برنامه رسیدن به اهداف بسیار سخت خواهد بود.یک هدف مشخص میتواند مسیر را روشن کند.برای تدوین این پلن نگران نباشید.

برنامه بازاریابی

داشتن برنامه بازاریابی میتواند تمام هزینه های مورد نیاز برای تبلغات و فروش نهایی را مشخص کند.با خیال راحت میتونیم یک پلن حرفه ای بهتون بدیم.

مشاوره تخصصی

شما میتوانید از یک جلسه مشاوره یکساعته تخصصی ما استفاده کنید تا با ذهنی باز انتخاب کنید.فقط کافیه تماس بگیرید.

پشتیبانی ۲۴/۷

هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید پشتیبانی صمیمانه ما را داشته باشید.

توسعه شغلی

توسعه شغلی حقی است که شما باید برای کسب و کار خود قائل شوید. اگر این فرایند را برای بیزینس خود پیاده سازی نکنید در حق خود و کسب و کار خود خیانت کرده اید. بیزینس های مختلف با استفاده از پیاده سازی سیستم توسعه همواره در تلاش برای پیشرفت هستند و اگر شما از این قافله عقب بمانید در حقیقت بازی را به آنها باخته اید. به صورت ساده تفاوت یک فرد آموزش دیده با یک شخص بدون آموزش را در نظر بگیرید. شخص اول میتواند برای هر اتفاقی برنامه مناسب و پلنی داشته باشد. در صورتی که نفر دوم هموراه باید به افراد موفق نگاه کند و با حدس و خطا و یا کپی برداری عمل کند. شما پاسخ دهید که کدام گزینه موفق تر است و امکان پیشرفت برای کدام گزینه محتمل تر است؟ این فرایند برای شما هم امکان پذیر است اگر همین الان اقدام کنید و در این بازار رقابتی حتی یک روز را از دست ندهید. برای کار کافی است با یک مشاور کسب و کار حرفه ای در ارتباط باشید تا با تحلیل کسب و کار شما بتواند نسبت به توسعه شغلی شما اقدام کند. اگر در اصفهان هستید و به دنبال یک مشاور حرفه ای هستید میتوانید از مشاور های ما بهره ببرید.

 

بیزینس کوچ اصفهان

کوچ شغلی یک راهنما و مشاور همراه برای شماست تا در انتخاب هایتان دقیق و اصولی عمل کنید. یک کوچ شغلی به شما کمک میکند تا در انتخاب شغل، حفظ انگیزه، طراحی و اجرای پلن های توسعه و تحقق اهداف بیزینسی گام های صحیحی بردارید. یک کوچ حرفه ای میتواند با استفاده از دانش و تجربه خود از ریسک در کسب و کار شما جلوگیری نماید. این امر با بررسی شرایط فعلی و تحلیل نقاط قوت و ضعف شما میسر میشود. بسیاری از جوانان به دلیل آموزش های کم و نا کافی در انتخاب مسیر شغلی خود گمراه میشوند و به اشتباه پیش میروند. این وظیفه اصلی یک کوچ با تجربه است که مسیر را برای این افراد هموار کند. ترسیم یک آینده روشن و شفاف به این افراد کمک میکند تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. برای آشنایی با فضای کوچینگ و انتخاب شغل مناسب میتوانید مقاله آشنایی با این فضا را مطالعه نمایید و با این شناخت این علم بتوانید تاثیر شگرف آن بر زندگی وآینده خود را درک و لمس کنید.

بیزینس کوچ در اصفهان
درباره پخش ویدیو سید داود موسوی زاده

جدیدترین ویدیو ها

مقالات