آموزش بورس در اصفهان | تکنیک های موفقیت در بورس | کلاس بورس در اصفهان

فهرست مطالب

آموزش بورس در اصفهان

آیا در دوستان و آشنایان ما هم افرادی هستند که به واسطه رونق چند وقت اخیر بورس زندگیشان متحول شده باشد؟ یکی از دوستان من تعریف میکرد که چند نفر از همکارانش از محل کار استعفا داده اند و به فعالیت در بازار بورس پرداخته اند. شاید شنیده باشید که تعدادی نیز با فروش خانه و زمین و حتی اتومبیل خود سرمایه گذاری در بورس را مد نظر قرار داده اند. اما آیا چنین چیزی منطقی و درست است؟برای افزایش دانش خود و آموزش بورس در اصفهان و آشنایی با اصطلاخات و تحلیل های تخصصی بورس با ما همراه شوید.

برای پی بردن به اهمیت آموزش بورس، ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا بورس، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است؟ همانطور که می‌دانید در کنار بورس، بازارهای مختلف دیگری مانند ارز، طلا، مسکن و خودرو نیز برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای آن که بتوان از میان این بازارها بهترین را انتخاب کرد، باید توجه داشت که یک سرمایه گذاری خوب در وهله اول باید بازدهی بالاتری در مقایسه با تورم داشته باشد تا بتواند ارزش پول و قدرت خرید را حفظ کند. علاوه بر این، میزان ریسک، نقدشوندگی، سهولت سرمایه گذاری و حداقل سرمایه مورد نیاز نیز از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب گزینه مناسب برای سرمایه گذاری هستند.آمار و ارقام نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در بورس با در نظر گرفتن تمامی جوانب، در طولانی مدت بهتر از سرمایه گذاری در سایر بازارهاست.  البته این موضوع نیز مد نظر است که اگر شما در نظر دارید که کسب درآمد کنید یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی نیز همین بوررس است.

آموزش پرایس اکشن در اصفهان

آموزش پرایس اکشن در اصفهان

درکی که سیستم لنس نسبت به مارکت دارد این است که مارکت یک موجود احساسی است و دلیل آن هم برمبنای تصمیمات تریدر ها است. تارگتی که پرایس اکشن لنس در بازارهای مالی دارد، افزایش دانش موقعیتی نسبت به شرایط فعلی قیمت مارکت و حفظ تمرکز است. بدان معنا که نقاط ضعف و قدرت کنونی قیمت و حرکت آتی قیمت را حس کنند.

در سیستم لنس روش های ترید مختلفی وجود دارد که منظور از روش های ترید، ترکیب چندین اصل در کنار هم برای درک درستی از شرایط مارکت است. ستاپ های ترید در سیستم لنس از طریق شناسایی ضعف های موجود در روند فعلی قیمت و تریدر های گرفتار ایجاد می شود. پرایس اکشن لنس دارای ستاپ های معاملاتی مختلفی است که در ادامه به معرفی هر یک از این ستاپ ها می پردازیم:

  • ستاپ شکست فیک و جعلی
  • ستاپ شکست و پول بک بعد از شکست کامل
  • ستاپ تست و برگشت خوردن از حمایت و مقاومت
  • ستاپ پول بک کامل بعد از شکست
  • ستاپ پول بک ساده در روند
  • ستاپ پول بک پیچیده در روند

با نظر به چیز هایی که در مورد دو سیستم پرایس اکشن ال بروکس و لنس در آموزش پرایس اکشن و سیستم های آن ارائه شد، فهمیدید که تمام بررسی های ال بروکس از دقت بالاتری برخوردار بوده و برای تحلیل های خود از چارت قیمت استفاده می کند. در صورتی که در سیستم لنس با شناسایی نقاط ضعف و قدرت بازار، جهت احتمالی روند آینده مشخص خواهد شد.

تکنیک های موفقیت در بورس

یکی از گزینه های سرمایه گذاری و یکی از تکنیک های موفقیت در بورس و کسب درآمد، سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار می باشد.  آمارها و نمودارهای دارایی های مختلف مانند : بانک، مسکن، دلار، طلا  نشان می دهد که بازار بورس بازدهی بیشتری نسبت به سایر گزینه های سرمایه گذاری داشته است؛ علاوه براین مسئله تورم و افزایش هزینه های جاری زندگی باعث شده که بسیاری از افراد که به فکر راه هایی برای افزایش درآمد خود باشند، به سوی این بازار جذاب روند.

همانطور که گفتیم بورس در سالهای گذشته پر بازده ترین بازار مالی کشور ما بوده است و پتانسیل سود آوری بسیار بالایی دارد. در کنار مزیتهای مهمی مانند دسترسی آسان، امنیت بالای معاملات، سرمایه گذاری با مبالغ کم، نقد شوندگی و کمک به اقتصاد کشور مزیت اصلی آن تنوع بی نظیر گزینه های سرمایه گذاری است که این بازار را در مقابل همه بازارهای مالی دیگر متمایز می نماید .

در حال حاضر بیش از ۸۰۰ شرکت در این بازار پذیرش شده اند که این شرکتها در غالب حدود ۴۰ صنعت در بازار دسته بندی شده اند، این تنوع بی نظیر یک فرصت فوق العاده برای سرمایه گذاری در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار داده که در هر سال گزینه های بسیاری برای سرمایه گذاری داشته باشند و بدین ترتیب سود آوری بالایی را تجربه کنند.

با یک بررسی ساده در ۱۵ سال گذشته بازار بورس می بینیم که در هر سال صنایع و شرکتهایی برای سرمایه گذاری سود آور در این بازار وجود داشته است که این موضوع جذابیت سرمایه گذاری در این بازار را خاطر نشان می نماید. بازار بورس این امکان را فراهم می سازد که افراد مختلف جامعه، هر میزان سرمایه ای که داشته باشند حتی اگر اندک باشد بتوانند در بازار بورس مشغول به فعالیت شوند. حال برای شروع فعالیت در بورس قطعاً نیازمند دانش و مهارت هستیم چرا که بدون داشتن دانش، سرمایه گذاری در بازار بورس بسیار پرریسک است.

بازار بورس به واسطه نوسانات دائمی خود یک فرصت عالی برای کسب سود محسوب می شود اما سوال اساسی این است که چگونه می توان از این جذابیت استفاده کرد و یا به عبارتی دیگر، چگونه می توان نوسانات را پیش بینی نمود؟

کلاس بورس در اصفهان

کلاس بورس در اصفهان

سرمایه گذاری در بورس سهام هم همانند دیگر سرمایه گذاری ها سختی­هایی دارد. اما همین مشکلات می تواند باعث یافتن راه حل و تبدیل شدن به فرصت برای معامله گر سهام باشد. یکی از مواردی که میتواند در این حوزه به شما کمک کند طی کردن کلاس بورس در اصفهان برای شما ساکنین اصفهان است. یک کلاس تخصصی کاملا میتواند بر روی روند شما تاثیر مثبت بگذارد. فرض کنیم شما در اصفهان ساکن هستید و با داشتن مقداری سرمایه قصد درآمد زایی دارید. یکی از این راه ها استفاده از پتانسیل بورس است. اما بدون گذراندن آموزش بورس در اصفهان نمیتوانید انتظار زیادی داشته باشید.

یک نکته مهم در آموزش بورس از صفر و یکی از مسائلی که فردی که قصد سرمایه گذاری در بورس دارد با آن روبه رو می شود مدیریت احساسات خود است. به عنوان مثال پس از خرید یک سهم و با افزایش قیمت سهم و قرار گرفتن معامله در سود این فکر به سراغ شخص می آید که چرا چندین برابر این مبلغ سرمایه گذاری شده از این سهم نخریدم و اگر به عنوان مثال ده برابر این مبلغ را وارد این سهم کرده بودم الان سود من ده برابر بود و می توانستم با سود آن فلان اتومبیل را بخرم. 

یا در هنگامی که معامله وارد ناحیه زیان می شود معامله گر دچار اضطراب و نگرانی می شود و این نگرانی در دیگر حوزه های زندگی او تاثیر منفی می گذارد. این نوع افکار به شدت آسیب زننده است و شخصی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارد بهتر است روحیه خود را پیش از ورود به بازار بورس بسنجد تا توان مدیریت احساسات و هیجان خود در مقابل بازار های پرنوسانی مانند بورس را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید


− 3 = سه