آموزش سئو تخصصی در اصفهان | دوره تخصصی سئو در اصفهان | دوره جامع سئو در اصفهان

آموزش سئو تخصصی در اصفهان

آموزش سئو تخصصی در اصفهان

چیزی که بیشتر از رشد تکنولوژی و افزایش تعداد سایت ها نظرم را جلب کرد تعداد آگهی ها و تبلیغاتی که در حوزه هایی ماند آموزش سئو تخصصی در اصفهان و یا سئو سایت در اصفهان بود.مواردی از این قبیل است که جذابیت و رقابت بالای این حرفه را مشخص می کند.اما واقعا این سئو چی هست؟و چطور می توان صفحه اول گوگل بود؟فقط یک محتوای استاندارد چاره ی کار است ؟سرعت و هاست مناسب ویا یک لینک سازی ؟ کدام عامل می تواند کمک کند تا یک سایت صفحه اول باشد ؟ این موضوع که با چه کلمه ای صفحه اول باشیم هم خود به اندازه کافی مهم است .حالا فکر کنبد یک کسب و کار با بودن در صفحه اول گوگل می تواند چه قدر در فضای بیزینسی خود موفق باشد.در حوزه آموزش ، سئو تخصصی بسیار سرچ می شود. من هم خیلی سرچ کردم اما مطالبی که وجود دارد شاید نتواند به تمامی سوال های من و شما جواب کامل بدهد.بنابراین تصمیم گرفتم بحث آموزش سئو را برای کسانی که علاقه مند هستند به روشی متفاوت ارائه کنم و بتوانم سوالات این حوزه و  سئو سایت را پاسخ دهم.

آیا فرایند سئو سایت از زمانی شروع می شود که شما شعبه اینترنتی فعالیت اقتصادی خود را راه اندازی می کنید ؟خیر . باید عرض کنم که سئو یک تفکر است.شما باید سئو فکر کنید. زمانی که میخواهید یک فعالیت راه اندازی کنید باید با نیت سئو بودن این سایت را راه اندازی کنید.اگر شما از ابتدا به سئو و بهینه سازی سایتتون فکر کنید در نتیجه شما کد های سئو ، قالب بهینه ، عکس و متن بهینه خواهید داشت .این فرایند بر روی برند سازی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت . و برند سازمانی و شخصی شما با اسکلتی استاندارد شکل می گیرد.نمی خواهم موضوع را پیچیده کنم، اما زمانی که سئو فکر کنید و تفکر سئو داشته باشید از بسیاری از دوباره کاری ها جلوگیری می کنید.در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید و به اهدافتان نزدیک تر می شوید.اما این تفکر سئو چیست ؟و چگونه باید سئو فکر کرد ؟ اگر به دنبال آموزش سئو تخصصی در اصفهان یا سئو سایت هستید در ادامه با ما باشید.

تفکر سئو . سئو فکر کنید

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه لباس هستید و به تازگی فروشگاه یا شعبه اینترنتی خود را راه اندازی کردید. حال بحث تفکر سئو را در قالب این مثال توضیح می دهم و تمامی موارد را بررسی می کنم .اولین گام در داشتن تفکر سئو این است که بتوانید به تمام مشکلات و خصوصیات کارتان فکر کنید .در دوره آموزش سئو تخصصی در اصفهان محوریت اصلی موضوعات تفکر سئو خواهد بود.

در اینجا با استفاده از یکی از متد مورد استفاده در علم مدیریت این موارد را بررسی می کنیم . SWOT ابزاری مناسب برای تحلیل و بدست آوردن اطلاعات به صورت ساده و کاربردی است که برای این موضوع و مثال از آن استفاده می کنیم. در ابتدا با در نظر گرفتن شرایط محیطی و اقتصادی و شرایط بازار و رقبا تمامی تهدیداتی که ممکن است برای این فروشگاه اینترنتی پیش بیاید را یادداشت می کینم .در مرحله دوم فرصت هایی که این شعبه از فعالیت اقتصادیتان ممکن است برای شما به وجود بیاورد را ثبت می کنیم و میزان احتمال انجام را نیز در نظر می گیریم.

پس از ثبت اطلاعات این دو مرحله و در مرحله سوم باید به نقاط ضعف توجه کنیم.بنابراین تمامی نقاط ضعف خود را بدون تعصب و چشم پوشی ثبت می کینم. در آخرین مرحله استفاده از این ابزار تمامی نقاط قوت مجموعه و فروشگاه اینترنتی خود را بررسی و ثبت میکنیم.در ثبت این اطلاعات لطفا بزرگ نمایی نکنید و صادق باشید و صادقانه این موارد را یادداشت کنید. حال به تک تک این موارد فکر کنید و برای آن هاراه حل و یا روشی برای ارتقا پیدا کنید . در این مرحله می توانید از نظر مشاور یا کارشناسان نیز استفاده کنید. برای ساده تر شدن اینکار می توانید مراحل فوق را برای یک شرایط ایده ال و بدون نقص یا رویایی متصور شوید و ثبت کنید.تفاوت این دودسته اطلاعات می تواند مسیر شمارا مشخص کند.حال می توانید مراحل سئو را برای هر کدام را در نظر گرفته و راه حل های مناسب را پیدا کنید.

برای اینکه صاحب یک فروشگاه اینترنتی موفق و ایده آل باشیم ، باید چه مزایایی داشته باشیم؟ در زیر به این موارد اشاره می کنیم و راه های رسیدن به هرکدام را نیز توضیح میدهیم.

تاثیر قالب بر سئو سایت

سئو تکنیکال یک موضوع بسیار تخصصی و در عین حال خسته کننده است .بنابراین در مقاله ای کاملا تخصصی به این موضوع پرداخته ام که شما می توانید برای اطلاع از آن این مقاله را مطالعه نمایید. قالب سایت می تواند یکی از تاثیرگذارترین موارد در سئو یک سایت باشد ، این آیتم میتواند بر جذابیت ، سرعت و تعامل مخاطب تاثیر بگذارد. قالب یک چهارچوب برای تعین شکل و شمایل سایت شماست .نحوه قرارگیری ، رنگ ، فونت ، و مواردی از این قبیل می تواند در جذب مخاطب و بهینه سازی سایت شما تاثیر گذار باشد .

یک قالب بهینه می تواند بر سرعت سایت نیز تاثیر گذار باشد. در فضای مجازی قالب های فراورانی از جوملا و وردپرس وجود دارد .بسیاری از این قالب ها دارای استاندارد قابل قبولی هستند .اما فراموش نکنید که یک قالب آماده باید برای یک سایت اختصاصی و بومی سازی شود و بسته به نیاز و رسالت و هدف سایت تغییر کند.قالب سایت باید اجازه دسترسی به تمامی نقاط سایت را به گوگل و کاربر بدهد. این یک امتیاز بالا خواهد بود.سبک بودن قالب سایت تاثیر بالایی در بهینه سازی وب سایت شما دارد .بنابراین شما باید تا جای ممکن قالب خود را سبک کنید و از فضاهای خالی و حتی فاصله های موجود در کدها دوری کنید.استفاده مناسب از کدها در قسمت css , js  نیز در این قسمت می تواند به داشتن قالبی بهینه برای سایت شما کمک کند .پس همانطور که متوجه شدید تاثیر قالب بر سئو سایت در چند قسمت می تواند مورد توجه باشد و به شما در رسیدن به یک سایت سبک و کاربر پسند کمک کند.

تکنیک های افزایش سرعت سایت

سرعت سایت یکی از مهم ترین آیتم های موثر در بهینه سازی سایت شماست .فرض کنید یک کاربر قصد خرید اینترنتی پوشاک داشته باشد و در گوگل عبارت مورد نظر را سرچ کند. در نتایج ارائه شده چند سایت را انتخاب و آنها را باز نمایید.سایتی که زمان لود بالایی دارد و دیرتر باز می شود برای شما به چه میزان جذابیت دارد؟آیا منتظر می مانید تا به طور کامل لود شود؟ تحقیقات نشان می دهد که اکثر کاربران بیشتر از 4 ثانیه برای باز شدن یک سایت منتظر نمی مانند.پس همانطور که مشاهده می کنید سرعت لود سایت حتی در جذب مخاطب اولیه هم موثر خواهد بود اما سوال اینجاست که سرعت سایت را چگونه بالا ببریم؟

در ابتدا باید بدانیم سرعت سایت را با چه پارامترهایی بسنجیم.یکی از ابزارهایی که می توان سرعت سایت را با آن سنجید  سایت gtmetrix است.زمانی که شما در این سایت url سایت خود را وارد میکنید یکی از آیتم های نمایش داده شده سرعت لود آن صفحه خواهد بود. بهترین حالت برای زمان لود یک سایت زیر 3ثانیه  است.هرچه این میزان کم تر باشد نشان دهنده بهینه و یا کیفیت بودن سایت شماست.حال برای بالابردن سرعت سایت خود باید چه فرایندی را طی کرد؟چه عواملی می تواند به سرعت سایت ما تاثیر می گذارد؟

همانطور که در بالا عنوان شد یکی از مواردی که در سرعت سایت موثر است قالب است.یک قالب بهینه می تواند سرعت مناسبی برای سایت ایجاد کند.از دیگر مواردی که بر روی سایت شما تاثیر می گذارد حجم سایت و یا صفحه اول سایت شماست و این حجم باید در کم ترین میزان خود باشد و زیر 3 مگابایت حجم مناسبی است.عکس ها و متن ها و حتی کدها و لوگو و…. باید بهینه و در کمترین میزان ممکن طراحی گردد.برای عکس ها حتما باید  از save for web  استفاده نمایید. همچنین ابعاد عکس ها نیز استاندارد باشد.افزونه های فراوانی برای افزایش سرعت سایت وجود دارد که استفاده از آنها بی تاثیر نیست .استفاده از CDN نیز موثر است.اما چون شما (طبق مثال) یک فروشگاه اینترنتی پوشاک هستید و فروش شما فقط داخلی است این موضوع خیلی به شما کمک نمی کند.

از دیگر مواردی که در سرعت سایت شما موثر است استفاده از یک هاست دانلود است. در صورتی که تعداد زیادی فیلم و یا پادکست های صوتی دارید. اگر که می خواهید در هزینه و مصرف پهنای باند صرفه جویی کنید می توانید فیلم ها را بر روی آپارات بارگذاری کنید و لینک دانلود را در سایت خود قراردهید .توضیح و تفسیر این آیتم ها و موراد دیگر جزء سرفصل های آموزش سئو تخصصی در اصفهان است.پس به ادامه موضوعات می پردازیم و در حوزه سرعت فقط به کاهش استفاده از ریدایرکت ها و فشرده کردن فایل ها اشاره می کنیم.

بهینه سازی تصاویر برای سئو

اگر سایت شما از لحاظ تکنیکال و موارد تخصصی کامل باشد قدم بعدی ایجاد جذابیت و تولید محتوا برای دیده شدن است. به مثال خود برمیگردیم و درباره ی آن صحبت می کینم.فروشگاه اینترنتی شما با یک قالب مناسب و سرعت ایده آل بهینه سازی شد.حال برای کاربران و مشتریان چه چیزی جهت ارائه دارید؟قطعا باید به اندازه کافی محتوا شامل متن، عکس ، فیلم ، پادکست صوتی  و..  داشته باشید تا موضوع سایت شما مشخص شود.و به واسطه این محتوا بتوانید کاربران را متقاعد کنید که از سایت شما دیدن کند.تصاویر یکی از مهم ترین نوع محتوا هستند.جهت بهینه سازی تصاویر برای سئو باید کاملا هوشیار عمل کنید.درابتدا باید بدانید که یک تصویر به اندازه صدها کلمه تاثیرگذار و جذابیت خواهد داشت.

لطفا از فکر کپی کردن عکس ها بیرون بیایید.استفاده از تصاویر موجود در گوگل هیچ کمکی به شما نمی کند.حتی موجب بی اعتمادی گوگل به شما می شود.البته می توانید از عکس های استوک استفاده کنید.سایت های زیادی وجود دارد که می توانید این عکس هارا دانلود کنید اما باید به لینک مورد استفاده اشاره کنید .تا جایی که ممکن است از تصاویر یکتا و طراحی شده خودتان در سایت استفاده کنید .به سایت فروشگاهی خود دقت کنید(مثال مطرح شده ) شما می توانید با آماده کردن یک فضای مناسب در یک اتاق یا قسمتی از مغازه، یک آتلیه موقت ایجاد کنید و عکس های مناسب و با کیفیت و البته جذاب از محصولات خود گرفته و درون سایت قرار دهید .نمونه های فراوانی در فضای مجازی وجود دارد که می توانید آنها را مشاهده و از آنها الگوبرداری نمایید.از وکتورها ها هم برای طراحی می توانید استفاده کنید. سایت Freepik.com یکی از مرجع هایی است که می توانید از آن برای جذاب تر کردن عکس استفاده کنید.

زمانی که عکس و تصویر شما تهیه شد باید حتما در ابعاد مشخص در سایت قرار گیرد.زمانی که یک عکس با بقیه هم خوانی اندازه نداشته باشد ایجاد مشکل می کند .به طور مثال تمام عکس هایی که از محصولات قرار می دهید هم اندازه باشد. همچنین این اندازه باید به شکلی مشخص شود که علاوه بر حفظ کیفیت ،  حجم پایینی داشته باشد.نکته آخر اینکه باید تصاویر را Save for web  برای سایت تهیه کنید .این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.در دوره آموزش سئو تخصصی در اصفهان به طور تفصیلی نحوه طراحی و تهیه یک تصویر مناسب با استفاده از ابزار های فتوشاپ را توضیح خواهیم داد.

لینک سازی استاندارد برای سئو سایت

یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار برای گرفتن جایگاه در صفحات گوگل لینک سازی استاندارد برای سئو سایت شماست.قطعا داشتن یک پلن و استراتژی برای لینک سازی خارجی و رعایت استاندارد های لینک سازی داخلی بسیار برای موفقیت شما حائز اهمیت است.

برای رسیدن به موفقیت و ایجاد بستری برای تحقق اهدافتان لازم است که به موارد زیر دقت نمایید.

  • رعایت اصول لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی لینک ها
  • لینک سازی خارجی
  • شبکه های اجتماعی
  • مدیریت و برنامه زمانی
  • کامنت مارکتینگ

موارد مطرح شده در حوزه لینک سازی دارای تنوع و تعدد بسیاریست.اما در این آیتم چند نکته از مهمترین آنها را توضیح میدهیم.لینک های یک وب سایت به صورت فالو و نو فالو هستند.همواره باید یک نسبت منطقی بین تعداد لینک های فالو و نو فالو وجود داشته باشد.این موضوع موجب طبیعی بودن لینک ها از نظر گوگل خواهد بود.تمام تلاش ما برای طبیعی جلوه دادن فعالیت های ما از نظر گوگل است.

* نوع و عبارت انکرتکست میتواند موجب طبیعی تر شدن فرایند لینک سازی شما شود.

* لینک های داخلی هیچ گاه نباید به صورت نو فالو باشد.نوفالو بودن این لینک ها هیچ گونه کمکی به شما نخواهد کرد.

* در لینک سازی داخلی باید به درجه اهمیت و اعتبار صفحه توجه کنید.ارتباط بین صفحه اصلی ، مجموعه ها و یا دسته ها و صفحه محصول یا محتوا باید به صورت کاملا حرفه ای و اصولی شکل گیرد.

* در هر صفحه سه قسمت مهم Header و  Footer و Content وجود دارد.این موضوع که از کدام قسمت صفحه به کجا و با چه ارزشی لینک داده شود بسیار اهمیت دارد.

* زمانی که شما لینکی را به صورت رپورتاژ آگهی و یا بک لینک از سایتی تهیه میکنید باید به اعتبار ،اسپم اسکور و شرایط کنونی آن سایت توجه دقیق نمایید.

* قدرت صفحه و قدرت دامنه صفحه مبدا ارتباط معناداری با میزان اعتبار منتقل شده به صفحه مقصد خواهد داشت.یک سایت با میزان اسپم اسکور بالا میتواند پیامد های منفی و مخربی برای ما به دنبال داشته باشد.

* در زمان خرید رپورتاژ و بک لینک باید بسیار هوشمندانه عمل کنید.به طور مثال نباید لینک های خریداری شده همگی به یک صفحه و با انکر تکست های مشابه باشد.

* هدر سایت شما در لینک سازی داخلی وافزایش اعتبار صفحات شما بسیار مهم و استراتژیک است.منو با قرار گرفتن در این بخش و تکرار در تمامی صفحات ارزش بسیار بالایی خواهد داشت.پس مراقب باشید که چه مواردی در منوی سایت شما قرار دارد.

با رعایت این نکات پتانسیل لینک سازی استاندارد برای سئو سایت شما بالا میرود.در دوره آموزش سئو تخصصی در اصفهان به طور کامل و مفصل به مبحث لینک سازی داخلی ،لینک سازی خارجی و خرید ریپورتاژ و بک لینک پرداخته خواهد شد.

تولید محتوا شاه کلید موفقیت

فروشگاه اینترنتی خودرا با فیزیکال شاپ خود مقایسه کنید.چقدر ویترین این فروشگاه مهم است ؟ محتوا هم مانند همین ویترین عمل می کند.هرچقدر این ویترین جذاب تر و به روزتر باشد به طور حتم مخاطبین و مشتریان بیشتری خواهید داشت.به همین دلیل به تولید محتوا شاه کلید موفقیت می گویند.یک محتوای مناسب شامل یک متن عالی و روان است به طوری که مخاطب با خواندن آن احساس نیازی دیگری نکند .پس محتوای ما باید پاسخگوی نیاز و سوالات کاربران باشد.همانند تصاویر ، متن تولید شده و نوشته شده در سایت شما نیز نباید کپی باشد.این موضوع اولین و مهم ترین گزینه در حوزه تولید محتوا است.

این متن همان ادبیات و توضیحاتی است که شما در فروشگاه واقعی خود به مشتریان ارائه می کنید .مخاطب باید با خواندن آن احساس خوشایندی داشته باشد و با خواندن آن مجاب به خرید از شما شود. سعی کنید از عناوینی که می تواند ضامن جایگاه شما در گوگل و پس از آن خرید مشتری شود استفاده کنید.از عنوان های طولانی استفاده کنید . بیش از 80 % سرچ هایی که در گوگل صورت میگیرد بین 3 تا 6 کلمه است. این امر نشان دهنده این موضوع است که مخاطبین می دانند به دنبال چه چیزی هستند.با ذکر یک مثال این موضوع را بررسی می کینم تا مشخص شود چرا تولید محتوا شاه کلید موفقیت سایت ماست.

فرض می کنیم یک مخاطب یا مشتری قصد خرید یک تیشرت مردانه را دارد .به نظر شما چه چیزی سرچ می کند؟

1)تیشرت

2)خرید تیشرت

3)خرید تیشرت مردانه

اگر من چنین قصدی داشته باشیم قطعا این گونه سرچ می کنم:

1)خرید تیشرت مردانه ارزان

2)خرید تیشرت مردانه مارک آدیداس

3)خرید اینترنتی تیشرت مردانه قرمز

این عناوین دقیقا همان چزی است که من به دنبال آن هستم .

پس زمانی که قصد انتخاب عنوان و یا عبارات کلیدی برای تولید محتوای خود هستید به این موضوع دقت کنید برای آگهی بیشتر و آموزش تخصصی تولید محتوا می توانید مطالب و مقالات این حوزه را در سایت مطالعه نمایید.حتی اگر توانایی تولید یک محتوای مناسب را ندارید میتوانید با سفارش تولید محتوا به شرکت های دیجیتال مارکتینگ معتبر از این شاخصه کلیدی بهره ببرید.

تجربه کاربری در سئو

تمامی تلاشی که ما برای سئو و بهینه سازی انجام میدهیم در راستای جلب رضایت مخاطب و کاربری است که وارد سایت ما میشود.خریداری که برای سفارش یک محصول وارد سایت و فروشگاه اینترنتی ما میشود باید از لحظه ی ورود و شروع فرایند خرید حس خوبی از سایت ما داشته باشد.این حس خوب از منو ها و اسلایدر گرفته تا محتوا و عکس ها را شامل میشود.اینکه با اسکورول سایت زمان زیادی را برای لود صبر نکند.یا در هر لحظه بتواند محل قرار گیری خود را تشخیص دهد (Sitemap).

تمامی موارد بالا دارای تکنیک هایی هستند که به ما کمک میکند ضعف های خود را هبود دهیم.البته به این نکته توجه کنید که ممکن است برخی پروسه ها برای جلب رضایت کاربر و افزایش حس خوب کابری مغایر با دستور العمل های گوگل باشد.اما شما ناگذیر به قبول برخی از آنها هستید.در واقع ممکن است در شرایطی قرار گیرید که باید بین بهینه بودن و جلب رضایت کاربر یکی را انتخاب کنید.اینجاست که شما باید برا اساس رسالت و اهدافی که در سر دارید تصمیم گیری کنید.

یکی از ابزار هایی که در این حوزه میتواند به شما بسیار کمک کند گوگل آنالیتیکس است.ابزار که ابتدا باید کار با آن را به خوبی بدانید و درک کنید که هر داده و دیتا چه مفهمومی دارد.در واقع باید کمی قدرت تحلیل گری خود را به کار بگیرید.شما با تحلیل و مقایسه این داده ها در هفته ها و ماه ها میتوانید به میزان Engagement Rate خود پی ببرید و بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

فرض کنید میزان Bounce Rate پیج یکی از محصولات شما در ماه گذشته افزایش داشته است.این موضوع نشان دهنده این است که مخاطبین از این صفحه رضایت خاطر نداشته و یا یک موضوع در این صفحه موجب نارضایتی آنهاست.ممکن است قیمت آن محصول یا ادبیات بکار رفته در محتوای آن موجبات این عدم رضایت را پدید آورده باشد.برخی مواقع شما باید به موضوعات کوچکتر بیش از پیش دقت کنید.مثلا فونت و یا رنگ سازمانی بکار رفته در سایتتان.

پس همانطور که مشاهده کردید برای بهینه کردن سایتتان نیاز به یک دوره آموزشی دارید که در آن به تمامی موارد باید دقت کرد. دوره آموزش سئو تخصصی در اصفهان یکی از همین کلاس هایی است که میتواند در پیشرفت و موفقیت فروشگاه اینترنتی شما نقش به سزایی را ایفا کنید.برای ثبت نام در دوره های آموزشی مجموعه ما لطفا در صفحه اصلی نثبت به ثبت نام اقدام نمایید.

11 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    • سلام.آموزش ها به صورت کاملا تخصصی هستند.برای هزینه ها باید در تماس باشید تا دوره مناسب و هزینه مناسب پیشنهاد بشه بهتون

        • سلام.میتونید آدرس سایتتون رو برام ارسال کنید تا بررسی کنم و بهتون بگم چه مشکلاتی داره.البته برای رفع ایرادتش هم راهنماییتون میکنم

  • سلام خسته نباشید.چقدر زمان میخواد تا بتونم یاد بگیرم سایتم را خودم سئو کنم؟

    • سلام.شرایط یادگیری سئو کاملا به خودتون بستگی.به اینکه چقدر علم و تخصص در حوزه سئو دارید.یا میزان علاقه مندیتون به بهینه سازی و سئو سایت چقدره.اما به طور طبیعی حداقل ۳ ماه زمان نیازه تا اموزش ها رو بگذرونید و بعدش به میزان تمرین و کارتون بستگی داره.اگر سوال دیگه ای بود در خدمتم

  • سلام
    سایت من از نظر سئو خوب هستش ولی سرچ هاش داخل گوگل نمیاد.محتوا های طولانی هم گذاشتم اما فایده نداشته.بنظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟

    • سلام.دوس خوب من تنها محتوای طولانی نمیتونه ضامن بودن شما در صفحات و سرچ های گوگل باشه.سایت شما باید کاملا آنالیز بشه.کد هاتون بهینه باشه.محتوا شمامل عکس و متن خوب داشته باشه.تگ هاتون مناسب باشه و اصول سئو در اون رعایت شده باشه.علاوه بر اینها کلمات کلیدی که انتخاب کردید باید مناسب و همچنین از نظر میزان رقابت و میزان سختی در حد قابل بول باشه.مدت زمانی که سایت طراحی شده هم مهمه.اگر دوست داشتد میتونید سایتتون رو برام ارسال کنید تا بررسی کنم.
      شاد باشید

  • سلام.آیا اینکه باید یک دامنه هم اسم با موضوع کاری بخری تا بتونی بالا بیای درسته؟

    • سلام.در اینکه دامنه های قدیمی و با کلمات مرتبط اعتبار بیشتری دارند شکی نیست.گرچه تاثیر این موضوع هم بسیار کمه.اما فقط این گزینه در جایگاه گرفتن شما موثر نیست.بسیاری از موارد هستند که در جایگاه شما بسیار موثر هستند

دیدگاهتان را بنویسید


× پنج = 20