شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند | ۲۸ ایده ناب برای شروع کسب و کار سودآور

شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند

شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند

شغل هایی که شما را ثروتمند میکند و یا برای شما کسب کار سودآور محسوب میشود کم نیستند. رونق بخشیدن به یک بازار جدید به ویژه اگر یک ایده کسب و کار نوپا باشد بسیار سخت است. اما روبرو شدن با آن برای موفقیت اجتناب ناپذیر میباشد. وقتی میخواهید یک بیزینس را آغاز کنید اولین سوال هایی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که:

من چه چیزی را باید بفروشم ؟ یا کدام بخش از بازار بیشترین گردش مالی را دارد؟ یا حتی برای ورود به یک کسب و کار چه مهارتهایی لازم است؟ بهترین کسب و کار در ایران چیست؟ و…. در این مقاله من ۲۸ ایده برای شروع یا ورود به یک کسب و کار را فراهم آورده ام. این داده ها برا اساس آخرین تحقیقات انجام شده از بازارهای جهانی و بازار ایران بدست آمده. سعی بر آن شده تا بیزینس های نو پا را در این فهرست مورد ارزیابی قرار دهم. این کسب و کار های نوپا به دو دسته ایده های تجاری مبتنی بر محصول و ایده های شغلی مبتنی بر خدمات تقسیم شده اند.

امیدوارم پس از خواندن این مطالب نسبت به آینده، با علم و امید بیشتری پیش روی کنید. برای موفقیت در هر یک از ایده هایی که در ادامه آمده است شما نیاز به یک شروع قدرتمند دارید. برای این موفقیت باید بدانید چگونه شروع کنید؟ از کجا شروع کنید و چطور ادامه دهید. باید ها و نباید هایی وجود دارد که برای رسیدن به هدف نیاز به دانستن و شناخت آنها دارید. در ادامه نیز یک پادکست از آخرین ایده ها که میتواند به شما در رسیدن به اهدافتان به شما یاری رساند را بارگذاری کردم که شما میتوانید با دانلود و انتشار آن، این اطلاعات را به افرادی که به این اطلاعات نیاز دارند برسانید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دستیار آنلاین یک شغل خاص

آیا شما می توانید در آن واحد چند وظیفه را به عهده بگیرید و در عین حال دقیق و منظم هم باشید. رویکرد جدیدی در دنیای مجازی بوجود آمده بنام دستیار آنلاین. این طرح بسیار سودآور است همچنین بیزینسی جدید که افراد بسیار کمی در آن ورود کرده اند. لازمه این کسب و کار تعهد کاری و مدیریت زمان است. برای شروع با سرچ در مورد کسب و کارهایی که نیاز به این موضوع دارند می توانید بانک اطلاعاتی کاملی تهیه نمایید و این طرح را به صاحبان آن بیزینس ها پیشنهاد  دهید. به  مرور با بالا رفتن اعتبار رزومه شما، درخواست ها برای همکاری به شما ارسال می شود. از مزیت های این بیزینس، انتخاب زمان کاری  با سلیقه و مدیریت شماست. در واقع هر زمانی که با برنامه شما هماهنگ باشد شروع بکار می کنید. این یک نعمت بزرگ در یک کسب و کار نوپاست. این آیتم نیز یکی از بهترین شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند.

آموزش آنلاین شغلی پر در آمد

تعجب نکنید. آموزش آنلاین شغلی پر در آمد و کسب و کار سودآوری خواهد بود. اگر در یک زمینه علاقه وافر دارید و در آن موضوع مهارت و دانش کافی در خود می بینید می توانید به عنوان مربی آنلاین کسب و کار خود را شروع کنید. راه اندازی یک کانال you tube برای آموزش، راه اندازی یک وبلاگ برای کمک به افراد در درک بهتر مفاهیم، ایجاد دوره های آنلاین و بسیاری از روش های دیگر که در آن می توانید از ابزارهای اینترنت و یا شبکه های اجتماعی درارائه تخصص خود بهره ببرید. مربیگری آنلاین و یا آموزش آنلاین می تواند برای کسب و کار شما سودآور باشد. با این وجود اطمینان حاصل کنید که می توانید از پس انتقال تجربه برآیید. و روش و جامعه هدف ماسب را انتخاب کنید. فقط کافیست بر روی توانایی ومهارت خود تمرکز کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از شغل هایی که شما را ثروتمند میکند به طور حتم آنلاین شاپ ها هستند. در دنیای رقابتی امروز به لطف اینترنت، وب سایت ها از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند. حتی با تحقیقات انجام شده این وب سایت ها با قیمت های نجومی خرید و فروش می شوند. فروشگاه اینترنتی کسب و کار سود آوری خواهد بود. البته فاکتورهای بسیاری بر ارزش مالی یک سایت تاثیر می گذارد. این موارد بسیار مهم هستند و در موفقیت و آینده راه اندازی یک آنلاین شاپ بسیار تاثیر گذار است.

این تجارت قطعا سودآور خواهد بود اما نیاز به مهارت های لازم دارد. صورتی که ایده راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا آنلاین شاپ را در سر دارید باید بسیار با احتیاط عمل کنید. تمام تلاشتان باید در راستای انتخاب حوزه مناسب باشد. یک حوزه مناسب دارای کمترین رغیب و بیشترین مشتری یا مخاطب هدف است. داشتن یک پلن برای تمرکز بر روی همه نقاط مسیر بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

کوچ کسب و کار باشید

اگر شغل قبلی خود در یک شرکت یا اداره را ترک کرده اید و یا در حال ترک آن هستید. اگر تجربه کافی برای شروع یک بیزینس و سرمایه گذاری جدید را دارید. اگر تحلیل گر خوبی هستید و درک بالایی از بازار دارید. اگر تحصبلات و مهارت های خاص بیزینسی دارید. اگر با افراد تاثیر گذار در بیزینس های مختلف ارتباط خوبی دارید اما ذهنیت و ایده مناسبی برای شروع ندارید. مشاور کسب و کار ممکن است بهترین راه شما برای موفقیت باشد. و از جمله شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند.

قطعا افرادی وجود دارند که به اطلاعاتی در زمینه تخصص شما نیاز دارند. و یا برای قبولی در مصاحبه ورودی به تجربه شما نیاز پیدا خواهند کرد. در نگاهی دیگر بسیاری از مشاغل هستند که برای رسیدن به مشتری و فروش بیشتر نیاز به مشاوره در حوزه کاری خود را دارند. وجود یک شغل خود به تنهایی عامل موفقیت نخواهد بود. برای موفقیت یک کسب وکار عوامل بسیاری موثر است که استفاده از مشاور نیز یکی از این عوامل خواهد بود. اگر نکات مفید و حرف های شنیدنی برای آنها دارید میتوانید کسب و کار خود را به عنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار آغاز کنید.

طراح و گرافیست  کسب و کاری پر رونق

کشش و علاقه مردم به سمت بازار آنلاین و تجارت الکترونیک موجود ایجاد رقابت های شدید در این حوزه شده است. یکی از عوامل موفقیت در بازار رقابتی امروز استفاده از دیزاین و طراحی کاربر پسند است. با این روند نیاز ها برای یک طراح و گرافیست حرفه ای و خلاق بسیار زیاد خواهد شد. مطمئنا یک پست با طراحی زیبا و یا یک سایت با UI و UX جذاب و یا طرح و کاتالوگ جذاب در کسب و کار ما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. شبکه های مجازی و ابزار های اینترنتی بازار بسیار مناسب و پولسازی برای این بیزینس خواهد بود. خلاقیت و یک رزومه کاری خوب میتواند سکوی پرش شما در این بازار باشد.

طراحی سایت و اپلیکسشن با در آمد عالی

پاورپوینت کسب و کار من

شاید متوجه شدن موضوع این ایده کمی سخت به نظر برسد. بگذارید برای شما کمی توضیح بدهم. در بسیاری از کلاس های درس و یا جلسات و ارائه ها، موثر ترین بخش ارائه و آموزش یک فایل پاورپوینت است. گاهی جذابیت و کارایی این فایل به ارائه دهنده و آموزش دهنده کمک میکند تا بتواند جلسه و کلاس درس خود را به بهترین شکل به اتمام برساند. حالا سوال اینجاست که چندتا از این جلسات و ارائه ها و کلاسها چنین فایل پاورپوینت جذابی دارند؟ معمولا ما این فایل ها را با سلیقه خودمان طراحی میکنیم. اما آیا این طراحی با سلیقه مخاطبین ما هم سازگار است؟ اگر انسان خلاقی هستید و میتوانید جامعه هدف خود را پیدا کنید روی این ایده کار کنید و یک کسب و کار سودآور را آغاز کنید.

طراحی سایت و اپلیکسشن با در آمد عالی

با تغییر نوع بازار و تغییر نگرش مردم نسبت به خرید ،روش های کسب و کار نیز تغییر کرده است.این تحول موجب افزایش استفاده از وبسایت ها و برنامه ها شده است.و این خبر از وجود بازار پر رونقی در این حوزه میدهد.طراحی وب سایت ،طراحی برنامه ها و اپلیکیشن های گوشی تلفن همراه و توسعه برنامه ه ا و وبسایت های موجود بیزینسی قوی و ادامه دار برای چند سال آینده خواهد بود.وجود سایت ها و برنامه هایی با سطح کیفی و جذابیت پایین هم به رونق این بازار کمک خواهد کرد.علاوه بر مهارت ،خلاقیت و جمع آوری هوشمندانه یک تیم کاری از الزامات موفقیت شما خواهد بود.

مشاور بیزینس های موفق دنیا شوید

با اینکه کشور ما در حال حاضر تحریم است و شرایط اقتصادی مناسبی با سایر کشور ها نداشته باشیم.اما بسیاری از شرکت ها و بیزینس های بزرگ و کوچک در دنیا هستند که علاقه برای همکاری و فروش محضولات و خدمات خود در ایران را دارند.اگر به زبان های انگلیسی و یا عربی آشنایی دارید و در روش تحقیق و سرچ کردن توانایی دارید میتوانید این گزینه ها را پیدا کرده و برای خود یک کسب و کار بین المللی بسازید.این فرایند نیاز به داشتن مهارت هایی در حوزه های مدیریت ،ساختار های سازمانی ،تجارت و… دارید.تمامی این مهارت ها را میتوانید با مطالعه و استفاده از مشاوره بدست آورید.پس برای شروع باید توانایی های خود را محک بزنید و جامعه هدف خود را پیدا کنید.

مربی آنلاین ورزشی یک بیزینس موفق

اگر شما بدن و اندام ورزیده و زیبایی دارید و برای آن بسیار زحمت کشیده اید. یا زمان و هزینه بسیاری برای آن گذاشته اید. حالا وقت آن رسیده که از این مهارت خود پول در بیاورید. باشگاه های بدنسازی زیادی وجود دارد اما افرادی زیادی هم وجود دارند که وقت لازم برای رفتن به باشگاه را ندارند. شاید خود شما هم این وقت را نداشته باشید اما میتوانید به صورت مجازی به آموزش شاگردان خود بپردازید. کافیست مخاطبین خاص خود را بیابید. با کمی خلاقیت و وسایل ساده و ارزان قیمت حرکت های کارار را خلق کنید و برای شاگردان خود در هر جای کشور مربیگری کنید. هم از آموزش و هم از فروش تجهیزات میتوانید کسب و کار سودآوری برای خود ایجاد کنید.

یکی دیگر از موارد مورد نظر میتواند آموزش ورزش هایی مانند یوگا و مدیتیشن باشد. این ورزش ها میتواند بازار خوبی برای شما بوجود بیاورد. البته این آموزش ها به همین دو سه ورزش منتهی نمیود و شما  در هر ورزش دیگری نیز میتوانید بیزینس خود را راه اندازی کنید.

مربی آنلاین ورزشی یک بیزینس موفق

مدیریت شبکه های اجتماعی

آیا تعداد حساب های موجود در اینستاگرام را میدانید؟ تعداد حساب های لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی را چطور؟ بنظر شما این حساب ها نیاز به مدیریت ندارد؟ بسیاری از این حساب ها متعلق به کسب و کار ها و یا اشخاصی است که وقت رسیدگی به آن را ندارند.یکی از شغل هایی که میتوانید روی آنها حساب باز کنید همین مدیریت حساب های شبکه های اجتماعی است. این بیزینس ممکن است شامل طراحی پست، نوشتن کپشن، جستجوی هشتک های مربوطه و بسیاری از کار های شبیه به این فعالیت ها شود. با این توانایی میتوانید تاثیر ادمین اینتستاگرام در افزایش فروش هر بیزینسی را افزایش دهید. این بازار به سرعت در حال رشد است و نیاز به وسایل و یا مکان خاصی برای شروع کسب و کار ندارد. برای ورود به این بیزینس باید نوسینده خوبی باشید و با قواعد و الگوریتم های اینستاگرام و موتور های جستجو آشنا بشید.

مشاور سفر یا تور لیدر شوید

بنظر شما این عنوان شغلی عجیب است؟برای اسم این کسب و کار من تعصبی ندارم.اما هر اسمی هم که روی آن بگذارید باز هم یک بیزینس پر سود در آینده ای نچندان دور خواهد بود.شما برای رفتن به مسافرت به چه چیز هایی نیاز دارید؟وقتی در مسیر هستید یادتان می آید چه چیز هایی را همراه خود نیاورده اید.به هر مکانی که میروید به چه جاهایی باید سر بزنید؟برای رزرو کردن جای اسکان خود باید چکار کنید؟و بسیاری از سوالاتی که میتواند یک مسافرت را برای شما شیرین و یا تلخ کند.یک مشاور مسافرت و یا شاید بتوان گفت تورلیدر بهترین لحظات را برای شما میسازد.

کارشناس سئو شغلی برای جوانان

آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که چطور یک سایت  در صفحه اول گوگل قرار میگیرد؟ چه فرایندی باید طی شود تا این اتفاق بیوفتد؟ برای اینکه بتوانید در صفحات اول موتور های جستجو و مخصوصا گوگل قرار بگیرید باید سایت و محتوای شما سئو باشد.سئو یا بینه سازی فرایندی بسیار تخصصی و البته گران قیمت است.اگر بتوانید در این حرفه متخصص شوید پس شما کسب و کار سودآوری خواهید داشت.

باتوجه به شرایط موجود و تعداد زیاد سایت هایی که در ایران وجود و نیاز به بهینه سازی دارد. بازار این حرفه در آینده بسیار پر رونق تر خواهد بود. پس از افزایش مهارت های خود در این حرفه شما نیاز به بروز رسانی اطلاعات خود به مرور زمان دارید. با بهینه سازی چند محتوا و تهیه یک رزومه میتوانید بیزینس خود را شروع کنید و پولدار شوید. سئو موضوعی است که تمام سایت ها به آن نیاز دارد. سایت درج آگهی، خدماتی، فروشگاه های آنلاین و … این گزینه جزوه بهترین شغل هایی که شمارا ثروتمند میکند.

صحبت کنید و پول در بیاورید

آیا تا بحال کسی از زیبایی و جذابیت صدای شما صحبت کرده؟ آیا به اعتقاد بسیاری صدای دلنشینی دارید؟ آیا در تقلید و تغییر صدا تبحبر دارید؟ پس شما باید کسب و کار پر رونقی داشته باشید. اگر در اینستاگرام و یا گوگل سرچ کنید تعداد بسیار زیادی فیلم های انمیشن و موشن گرافی به شما نمایش میدهد. کسانی که روی شخصیت های این گونه فیلم ها صحبت میکنند را نریتور میگویند. برای صدا گذاری روی این فیلم ها هزینه های بالایی دریافت میکنند. برای شروع کمی اطلاعات خود را بروز کنید و با اصطلاحات و متد های آن آشنا شوید.یادتان باشد که بیزینس شما صدای شماست. بازار عالی و پر رونقی در آینده در انتظار گویندگان خواهد بود.

کارشناس تولید محتوا کسب و کاری پر رونق

آینده بسیاری از کسب و کار ها و مخصوصا تجارت الکترونیک به محتوا گره خورده است. محتوایی که باید به صورت بهینه و استاندارد تولید شود. این محتوا فقط به صورت متنی نیست بلکه تمامی مطالبی که در شبکه های اجتماعی و سایت ها قرار میگیرد جزء محتوایی است که تولید میشود. بسیاری از مشاغل در سراسر دنیا به این بیزینس نیاز دارند و برای موفقیت باید کارشناسان تولید محتوا را استخدام نمایند. در این بازار ما تعداد معدودی کارشناس خبره داریم در صورتی که در این بیزینس خبره باشید آینده شما تامین خواهد بود.

تمامی سایت هایی که نیاز به ورود کاربر دارند و شبکه های اجتماعی برای باقی ماندن در فضای رقابتی امروز باید از این حرفه بهره کافی ببرند مخاطب شما هستند. اگر شما رزومه خوبی در این حوزه داشته باشید این شما هستید که قیمت را مشخص میکنید. مجموعه ما نیاز خود برای استخدام کارشناس حرفه ای تولیدا محتوا را اعلام مینماید. شهر و استان شما مهم نیست.تخصص شما مهم است. اگر در این زمینه متخصص هستید لطفا به یکی از روش های ارتباطی آمادگی خود را اعلام نمایید. حوزه دیگری که در این حرفه قرار میگیرد ویرایشگری محتواست.ویرایش کتاب ها و محتوا های تولید شده میتواند برند جذابی برای شما بسازد. در واقع شما با افزایش اطلاعات دستور زبانی خود میتواند درامد زایی کنید.

جواهرات دست ساز کسب و کار سودآور

نویسنده متون تخصصی 

تا به حال دقت کرده اید که متن سخنرانی و یا کپشن یک پست اینستاگرام و یا نامه ای که سلبریتی ها و یا افراد مشهور مینوسیند چقدر جذاب است؟ آیا این متن ها را خودشان مینویسند؟ باید بگویم نه!! بسیاری از این افراد اشخاصی را به استخدام خود در می اورند تا برایشان متن های جذابی بنویسند. اگر شما در این حوزه مهارت دارید و یا به ادبیات و دستور زبان فارسی تسلط دارید به شما پیشنهاد میکنم وارد این بیزینس شوید و کسب و کار خود را آغاز کنید.

جواهرات دست ساز کسب و کار سودآور

جواهرات محصولاتی هستند که هر چه قیمت آنها بالا تر میروند خریداران آن هم بیشتر میشوند. در این بین جواهرات دست ساز طرفداران خاص خود را  دارند. تولید این نوع از جواهرات کسب و کار سودآوری است که اگرچه تعداد فروش آنها زیاد نیست اما گردش مالی و سود آن بسیار بالاست. این نکته مهم است که این بازار  با نرخ ۶٫۵ درصد در دنیا در حال رشد است.

دکوراسیون فصلی کسب و کاری متنوع

مناسبت ها و ایام خاص شخصی و شغلی در طول سال وجود دارند. تولد ها، سالگرد ها، قرار های خاص، کریسمس، شب یلدا، روز عشق و… برای خیلی از ما بسیار مهم است که این مناسبت ها بسیار بیاد ماندنی و جذاب برگزار گردد. پس بنا به شرایط زمانی و مکانی خاص نیاز به دکوراسیون و دیزاین خاصی هستیم. اگر خلاقیت و زیبایی شناسی در وجود خود میبینید و یا اگر رنگ ها و هارمونی آنها را درک میکنید. پس برای شروع کسب و کار خود زمان را از دست ندهید.

عرقیجات و روغن های غیر صنعتی با بازاری بدون مرز

استقبال مردم در چند سال گذشته ازروغن های غیر صنعتی و عرقیجات گیاهی موجب بوجود آمدن یک بازار بسیار بسیار پر رونق گردیده است. باکمی تبلیغات مناسب و جستجوی مخاطبین هدف و همچنین ایجاد یک مارکتینگ دیجیتال میتوان کسب وکار بسیار جذابی برای آینده ایجاد کرد.

لوازم آرایشی بیزینسی خارق العاده

متاسفانه یا خوشبختانه نرخ استفاده از لوازم آرایشی در کشور بسیار بالاست و این بازار هر روز گردش مالی بالاتری را خواهد داشت. این موضوع نشانگر پتانسیل بالا از یک بازار پر رونق و کسب و کار سودآور است. مزیت این بیزینس این است که حتی میتوان در خانه و به واسته یک پیج اینستاگرام هم فروش قابل ملاحضه ای داشت. با کمی خلاقیت و هوش بازاریابی می توانید زندگی مالی خود را تغییر دهید.

برای اطلاعات بیشتر در حوزه بیزینس های جوانان و نوجوانان میتوانید مقاله راه اندازی کسب و کار برای نوجوانان را مطالعه نمایید.

مشاور تغذیه شغل مورد نیاز این روزها

با صنعتی شدن مواد غذایی و استفاده بیش از حد مردم ایران از این مواد ،ما با مشکلات گوارشی و قلبی و عروقی مواجه هستیم.به این موارد افزایش وزن را هم اضافه کنید که گریبان گیر طیف زیادی از جامعه شده است.مشاورین تغذیه در این بازار به خوبی میتوانند فعالیت کنند.متخصصین تغذیه در آینده یکی از پر رونق ترین کسب و کار ها را خواهند داشت.اگر در این زمینه در حال توسعه خود هستید باید بگویم تصمیم کاملا درستی گرفتید.

تنولوژی های نوین و پولساز

خواه یا نا خواه باید بپذیریم که زندگی ما با تکنولوژی های روز عجین شده. ما برای راحتی هرچه بیشتر از آنها استفاده میکنیم و برخی از آنها واقعا تاثیر گذار هستند. در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

  • اینترنت اشیا. تا چند سال آینده خانه ها و محل کار ما به اینترنت اشیا مجهز خواهند شد. پس یکی از انواع کسب و کار سودآور و پر رونق این ایده شغلی خواهد بود.
  • مکان یاب های مینیاتوری. مکان یاب هایی که به هر وسیله ای متصل میشود تا آنها را گم نکنیم. حتی برای کودکان و مسن سالان و یا حیوانات خانگی کار برد دارند.
  • لباس های شیشه ای. لباس هایی که به سلیقه شما رنگ و طرح میگیرد.
  • دارو های هوشمند دیگر تکنولوژی پر طرف دار این روز هاست.
  • کوله های سبک با تکنولوژی خاص که سنگینی وسایل شما را اذیت نخواهد کرد.
  • کیف های ضد سرقت که در بحث امنیت بسیار جذاب است.
  • ساعت های هوشمند که هر روزه مدل ها و مارک های بسیاری وارد بازار میشود.
  • گجت های پوشیدنی سلامتی که طرف داران بسیار زیادی دارد. نمایشگر اطلاعات سلامتی و پزشکی شما در لحظه خواهد بود.
  • تشک های هوشمند. لذت یک استراحت و خواب عالی را برای ما فراهم میکند.
  • چاپگر های ۳ بعدی. در صنایع مختلف برای ساخت وسایل و ماکت ها کاربرد فراوانی دارد.

تولیدی جوراب بیصدا ترین بیزینس دنیا

شاید به نظر شما خنده دار و مسخره باشد. اما باید قبول کنیم که بیزینس بسیار پولسازی است. کالایی که قیمت بالایی ندارد اما فروش بالایی دارد. در ضمن نمیتوان آن را از لیست خرید خود حذف کرد. فقط کافیست کالایی را به مردم تحویل دهید که قیمت و کیفیت مناسب در کنار طرح جذابی داشته باشد.

خدمات زیبایی بانوان کسب و کاری که از رونق نمی افتد

خدمات زیبایی بانوان آیا نیاز به توضیح دارد؟؟؟؟ شاید جذاب ترین نمونه از شغل هایی که شما را ثروتمند میکند این گزینه باشد.

بهداشت جنسی با بازار رو به رشد

وجود انواع آلودگی ها در کنار اطلاعات پایین موجب بروز بیماری های جنسی بسیار زیادی شده است. با اینکه این خبر خوبی نیست اما وجود یک بازار پر رونق را نیز اعلام میکند. تحقیقات از ابراز تمایل شدید آقایان برای رفع این بیماری ها خبر میدهد. با این آمار میتوان یک بیزینس سود آور را راه اندازی کرد. البته در این کسب و کار نیاز به تخصص خاص هست.

لوازم جانبی موبایل تمام نمیشود

پیش بینی گردش مالی ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۲۲ میتواند هر شخصی را تحریک کند. تحریک برای شروع و یا ارتقای کسب و کار خود. تعداد گوشی های تلفن همراه در ایران تا سال ۱۳۹۰ حدود ۲ میلیون بوده است و در حال حاضر حدود ۶۵ میلیون تلفن همراه هوشمند در ایران وجود دارد. فقط کمی به این داده ها فکر کنید.

نرم افزار های پیام رسان شرکتی

بسیاری از سازمان ها و شرکت های خصوصی نیازمند این خدمات هستند. در این کسب و کار بایستی تخصص و مهارت لازم را داشت. اگر بتوانید وارد این بازار شوید، میتوانید آینده کاری خوبی داشته باشید.

خدمات سالمندان بسیار سودآور

امید به زندگی در کشور ما بنا به گفته مسئولین ۷۵ سال است. درواقع جامعه ما در حال پیر شدن است. بنظر شما این خبر نشان از وجود یک بازار پر رونق و سود آور نیست؟ برای ورود به این بیزینس باید از همین الان برنامه ریزی کرد. لوازم بهداشتی، مکانهای نگهدار، خدمات پزشکی و بسیاری از زمینه هایی که در این بازار وجود دارد میتواند برای شما کسب و کار مناسبی بسازد.

دانلود پادکست صوتی بهترین ایده های کسب و کار در ایران 

بادیگارد شغلی شیک و پر درآمد

افراد بسیار زیادی در جامعه از دیده شدن لذت میبرند. به این ها ورزشکاران و سلبریتی ها و تاجران موفق و … را اضافه کنید. تمامی این اشخاص برای حفظ امنیت خود نیاز به بادیگارد و یا محافظ شخصی دارند. حتی در بسیاری از سمینار ها برای افزایش اعتبار و کلاس کاری از این محافظین استفاده میشود. شما یا باید چنین افرادی را پیدا کنید ویا خودتان جزو چنین اشخاصی باشید تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

شغل های پردرآمد بدون سرمایه

شاید بسیاری از ما در رویا هایمان داشتن و مدیریت یک کارخانه را تصور کنیم. این کار ممکن است حتی بدون سرمایه. بله درست متوجه شدید. یکی از شعل های پردرآمد بدون سرمایه در اصطلاح کنونی ایجاد کارخانه بدون کارخانه است. برای این حوزه کافیست توانایی ایجاد یک ساختار فروش را داشته باشید. در واقع شما باید مجموعه هایی که توانایی تولید بالا را دارند را یافته و به عنوان کارفرما با آنها به توافق برسید. پس از آن باید برای یافتن بازار های جدید اقدام کنید و به عنوان یک تولید کننده برند سازی نمایید.

شغل هایی که در ایران نیست

ایران به چه شغل هایی نیاز دارد

شغل های روبه رشد

3 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید


هشت + = 15