: :
Queue

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده (داستان): چند روز پیش یکی از دوستان را بعد از مدت طولانی دیدم. همیشه از اینکه وقت نداره شاکی بود. اینقدر خودشو درگیر کسب و کار خودش کرده بود که حتی وقت یه گردش رفتن با خانواده و دوستاش و یا خرید ساده را هم نداشت. وقتی دیدمش و احوال پرسی کردیم دیدم که لباس ست خیلی قشنگی پوشیده. جالب اینکه لباسا با کفشش ست و اتفاقا از یک برند معروف هم بود. گفتم چقدر خوشتیپ شدی کی وقت کردی بری اینا را ست کنی و بخری؟ توکه همیشه سر کاری و از نداشتن وقت شاکی هستی. جواب داد دیروز وقتی سر کار بودم اینترنتی خرید کردم. در واقع تعریفی از دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده را ارائه داده است. دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده یعنی از همه درگاه های فروش برای یک کسب و کار و افززودن مشتریان جدید به کسب و کار شما.

شاید اگه ۱۰ سال پیش به کسی میگفتی دیجیتال مارکینگ به زبان ساده را تعریف کن و یا بیا کفش و لباستو بدون اینکه ببینی و پرو کنی از اینترنت بخر از ۱۰۰ نفر ۹۹ نفر مسخرمون میکردن یا نمیدونستن. اما الان چی؟ ما به اون روزا میخندیم و حسرت میخوریم که ای کاش من۱۰ سال پیش درک الانم را داشتم و چنین بیزینسی راه مینداختم. و الان چقدر شرایطم عالی بود و برند خودمو داشتم. قطعا اگه الان یه تصمیم درست برا کسب و کارتون و حتی آیندتون نگیرید بازم هم ۵ سال دیگه همون لبخند و همون حسرت سراغتون میاد. این موضوع نشان دهنده تحوله و تا ما تحول را در کارمون ایجاد نکنیم نمیتونیم موفق باشیم. تحول مثبت به سمت یه ایجاد یک کسب و کار که اتفاقا کسب و کار پول سازی هم هست.

دیجیتال مارکتینگ در فضای بیزینسی فعلی بسیار اهمیت دارد و آن هم استفاده از فضایی است که شما با میلیون ها مشتری در سراسر کشور در ارتباط هستید. شما میتوانید شعبه غیر حضوری و ارزان قیمت کسب و کار خودتون را ایجاد  کنید و تمام ساعات شبانه روز با مشتریان در ارتباط باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا تعریفی از آن میدانیم. ماها عادت داریم که در مورد موفقیت آدمای بزرگ و برند هاوشون حرف بزنیم. به شبکه های اجتماعی اون ها سر بزنیم. اما مثل اونها برای موفقیتمون تلاش نکیم.

قراره امروز یه چیزایی را باهم یاد بگیریم. قراره برای آیندمون برنامه ریزی کنیم. باید یه تغییراتی را در زندگیمون اعمال کنیم تا ۵ سال دیگه بقیه در موردمون حرف بزنن و لبخندش برای ما باشه و حسرتش برا اونها. قطعا بعضی از شما کسب و کار هایی دارید که بعضی هاشون بسیار موفق و بعضی ها اون طوری که دلمون میخاد پیش نمیره. قرار نیست از امروز به بعد هممون بیل گیتس و زاکربرگ بشیم یا هممون دیجیکالا و اسنپ و تپسی و دیوار و… بشیم. اما میتونیم حداقل در آینده خودمون تاثیر بگذاریم و جزو بیزینس های موفق باشیم. در واقع امروز میخایم یاد بگیریم چطور برای مشتریان یک سال دیگه و حتی بیشتر برنامه ریزی کنیم تا بتونم اون زمان بازار را دست بگیریم. پس داریم جواب این سوال را میدیم که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اول یه تعریف ساده از این موضوع براتون میگم. 

وقتی شما با استفاده از ابزار های اینترنتی مانند فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و مواردی از این قبیل برای تبلیغ محصولات و خدمات و یا بازاریابی و فروش آنها و یا اعتبار بخشیدن به برندتون اقدام میکنید این موضوع را دیجیتال مارکتینگ میگویند. بزرگان این فن دیجیتال مارکتینگ را به یک چتر تشبیه میکنند که در بر دارنده بسیاری از روش ها و ابزار هاست. در این میان یک سری کلید واژه برای ما اهمیت بسیاری دارد که عبارتند از:

  • بازاریابی
  • فضای مجازی
  • شبک های اجتماعی
  • برند
  • تبلیغات

شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان میتواند کمک شایانی به کسب و کار های این استان نماید. این توضیح نشون میده که ورود به فضای دیجیتال ماکتینگ فرا تر از داشتن یک سایت یا پیج اینستاگرام و یا داشتن شبکه های اجتماعی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ یک تفکر است که باید بر بیزینس و کسب و کار شما و حتی بر برند شما حاکم بشه. شاید از خودتون بپرسید جایگاه ما دردیجیتال مارکتینگ کجاست؟ بزارید از اینجا شروع کنیم. شخصی که میخاد یه دیجیتال مارکتر بشه باید یسری اعداد و ارقام خاص را بدونه. اجازه بدید یکی از یکی از اون اعداد و ارقام استفاده کنم تا بتونیم درک بهتری از موضوع داشته باشیم.

تولید ناخالص کل دنیا ۸۰۰۰۰ میلیارد دلاره. از این مقدار ۲۳۰ میلیاردش سهم دیجیتال مارکتینگه در مقابل افلاین. ۱۵۰ میلیارد از این مبلغ در اختیار گوگل و فیس بوک و آمازون و … اینهاست. کل دنیا سهمش ۸۰-۹۰ میلیارد دلارمیشه. ایران از نظر جغرافیایی۱٫۴ درصد دنیاس و از نظر اقتصادی حدود ۰٫۷ تا ۰٫۹ اقتصاد دنیارا در اختیار داره. اگر ۰٫۷ را در نظر بگیریم یعنی ۰٫۷ از ۸۰ میلیارد دلار که میشه حدود ۵۴۰ میلیون دلار.اگر با دلار 3۰۰۰۰ تومن هم حساب کنیم میشه حدود 162۰۰  میلیارد تومن.یعنی نسبت به میزان اقتصادمون از دنیا حقمون از دیجیتال مارکتینگ همین قدره. اما در واقعیت چقدر از این فضا را استفاده میکنیم؟ 15 % یعنی 2430 میلیارد تومن. شاید این یک مشکل بزرگ باشه اما یه فرصت خیلی بزرگ هم هست که ما میتونیم از اون استفاده بهینه کنیم. یکی دیگه از اون آمار ارقام کلیدی اینجاس.

https://davodmosavi.ir/%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af/

ببینید چقدر مخاطبین تلوزیون در این چند سال تغییر کرده است. نکته مهم اینه که این بیننده ها کجا رفتن؟ یا چه رسانه ای را برای دنبال کردن انتخاب کردن؟ اجازه بدید من بهتون میگم، میدونید چنتا تلفن همراه هوشمند در کشور وجود داره؟ تا سال ۹۲ حدود ۲ میلیون تلفن همراه در کشور با برند های مختلف وجود داشته. الان نزدیک به 60 میلیون نفر در ایران از تلفن همراه هوشمند استفاده میکنند. این تعداد چند ساعت در روز از گوشی استفاده میکنند؟ ۴۶ درصدشون بالای ۵ ساعت از گوشی استفاده میکنند که اکثرا این استفاده از اینترنت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستش. رنج سنی این افراد بیشتر بین ۱۵ تا ۲۵ ساله.

کاری به مسائل اجتماعی و هنجار هاش ندارم. این آمار نشان از یک منبع فوق العاده و یک بازار مستعد دارد. بازاری مستعد و فعال برای کسب و کارها. منظور من فقط مغازه ها و شرکت ها و بیزینس های رسمی نیست، منظور من تمامی راه هایی که میشه به طور حرفه ای ازاون کسب درآمد کرد. منظور من همه راه های رسمی و غیر رسمی تجارت هست. این نسل ۱۵ تا ۲۵ سال در واقع بازار هدف و بازار اصلی ۵ تا ۱۰ سال آینده مارو تشکیل میدن. ما برای اینها چه برنامه ریزی کردیم؟ اینجاست که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان برای شمایی که در شهر اصفهان زندگی میکنید میتونه بسیار مهم وبه عنوان یک مشاور کسب و کار کمک حال شما باشه.

مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در واقع یک بازاریاب دیجیتال باتجربه می باشد که محصولات و خدمات شرکت ها را به خوبی بازاریابی و تبلیغ می کند. مشاورانی که در مجموعه ما در حال فعالیت هستند تخصص و تجارب لازم در این حوزه را دارا می باشند بدین ترتیب می توانند کمک شایانی به کسب و کار و بیزینس ها کنند.‌ مهمترین وظیفه مشاور دیجیتال مارکتینگ اجرای یک استراتژی مهم برای افزایش فروش یک برند است که با مهارت بالا و طراحی و نظارت اولیه این وظایف را به خوبی انجام می دهد. تخصصی که این مشاور در اصفهان دارد باعث شده تا بتواند بیشتر از سایر مشاورین مورد استقبال قرار بگیرد. امروزه تمام کسب و کارها به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند و به جرات می توان گفت که بیشتر از 50 درصد بیزینس ها با این کار بهترین نتیجه را بدست آورند.

مشاورین این مجموعه در زمینه آموزش هم فعالیت گسترده ای دارند. افراد علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ می توانند به کمک مشاورین ما موفقیت های خوبی را کسب کنند. در واقع یک مشاور با تجربه باید مهارت های زیر را دارا باشد:

  • آنالیز و تجزیه و تحلیل داده ها که در دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد.
  • تبلیغات کلیکی که بخش بزرگی از بازاریابی را به خود اختصاص می دهد‌ و مشاور برای انجام آن برنامه ریزی های لازم را دارد.
  • بازاریابی ایمیلی دیگر مهارتی است که مشاور برای توسعه و پیشرفت کار خود باید به آن مسلط باشد.
  • بهینه سازی موتور جست جو که مشاور در این حوزه دانش لازم را دارد.
  • بازاریابی محتوا مهارت دیگری است که مشاور به کمک آن می تواند سایت را بروز کند. این کار شامل مدیریت تولید و توزیع محتوای وب سایت، نسخه های تبلیغاتی، پست های رسانه های اجتماعی و ریپورتاژ آگهی می باشد.

دوره دیجیتال مارکتینگ با مدرک فنی حرفه ای

در کسب و کارهای امروزی دیجیتال مارکتینگ نقش پر رنگی دارد به همین دلیل آموزش این دوره از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند به و پیشرفت بیزینس ها کمک زیادی کند. در مجموعه ما دوره های دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته برگزار می شود و با مدرک معتبر همراه است و شما می توانید با آموزش هایی که فرا گرفته اید به صورت تخصصی کار در این حوزه را شروع کنید. این دوره در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری برگذار می شود تا افراد واجدین شرایط بتوانند به راحتی دوره ها را تکمیل کنند.

دیجیتال مارکتینگ یک راه جدید برای پیدا کردن مشتری های تازه آن هم برای کسب و کار است و در صورتی که شما دوره ها را به صورت کامل سپری کرده باشید می توانید در جذب مشتری موفق باشید. دوره آنلاین آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به شما کمک می کند که خودتان از تجربیات اساتید مجرب دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را به سمت آنلاین شدن پیش ببرید و از همین امروز با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ از نگاه دیگری به کسب درآمد به فضای آنلاین نگاه کنید.

دوره های ما از مقدماتی تا پیشرفته هستند و در صورتی که شما شناخت کافی از دوره ها داشته باشید نتیجه بهتری را کسب می کنید. دوره های ما توسط اساتید مجرب در این حوزه انجام می شود بدین ترتیب کامل و جامع خواهد بود و رضایت تمام کاربرانی که در دوره شرکت کرده اند را به همراه دارد. این دوره ها به صورت پروژه محور پیش می روند و اساتید و مشاوران در این مسیر کنار شما هستند و بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار می دهند. در این موارد زیر مورد بررسی و آموزش قرار میگیرد.

Digital Marketing در اصفهان

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان یکی از خدماتی است که ما برای انتقال تجربیات در نظر گرفته ایم.پس باید بدانیم برای اینها چه برنامه ریزی کردیم؟قراره دوباره همون لبخند تلخ و حسرت رو مجددا تجربه کنیم یا اینکه میخواید شروع کنید و برای آینده ای روشن و جذاب برنامه ریزی کنید؟ اگر میخواید بازار در دستتون باشه باید از الان بیزینس پلن موفق یا طرح کسب وکار و استراتژی تون را بنویسید.تمامی  موارد ذکر شده سرفصلی جدا برای Digital Marketing میباشد.

نمیخوام خیلی سختش کنم.در واقع باید بدونید در بدترین حالت و یا شرایطی فعلی و در بهترین حالت ممکن قراره چی بشه؟ شما قراره چه عکس العملی نشون بدید؟باید بدونید هدفتون چیه و راههای رسیدن به این هدف را بررسی کنید. بهترین راه رو انتخاب کنید.بحث بیزینس پلن و استراتژی یکمی تخصصی و مفصله که در موردش در آیتم های مختلف صحبت خواهیم کردحتی برای آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان هم برنامه های زیادی داریم.در این رابطه بحث توسعه هم مطرح میشه. شما میتونید به قسمت توسعه فردی یا توسعه شغلی مراجعه کنید.

دیجیتال مارکتینگ چندین و چند ابزار داره.هر شخصی باید بهترین ابزار را انتخاب کنه و بتونه با اون به موفقیت برسه.اگر برای آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان نیاز به کمک داشتید روی من حساب کنید..این ها همون نکات مهمی هستن که در بیزینس پلنتون باید بهش توجه کنید.مثلا من میخام یک فروشگاه خانگی داشته باشم.هدفم اینه که بتونم روزی ۵۰۰۰۰۰ تومن فروش داشته باشم.برای این کار نیاز دارم در ابتدا بازار رو بسنجم.جامعه هدفم را پیدا کنم.باید بانک اطلاعاتی قوی داشته باشم.این ها واردی هست که جداگانه مورد بررسی قرار میدهیم.

شاید نیاز اساسی بسیاری از کسب و کار ها در اصفهان داشتن یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و یا یک مشاور کسب وکار در اصفهان باشه.در این صورت میتونید روی کمک من حساب کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان شامل یک تیم مجرب و حرفه ای از مشاورین و کارشناسان بوده که به رشد شما در فروش و برند سازی کمک زیادی می کند. آژانس ما به یک تیم ماهر تبدیل شده است می تواند به بهترین شکل در امور مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام همچنین اجرا و برنامه ریزی تبلیغات اینترنتی شما را همراهی کند. خدماتی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان قابل ارائه می باشد از این قبیل هستند:

  •  طراحی فروشگاه اینترنتی که به شرکت ها کمک می کند تا تمام تولیدات خود را به مشتری معرفی کنند. در این فروشگاه ها تمام برندها با فروش می رسند. آژانس ها به بیزینس ها کمک می کنند تا فروشگاهی بروز داشته باشند.
  • بهینه سازی و سئو در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد و کاربران به کمک آن می توانند سایتی بروز و پیشرفته داشته باشند. در این حوزه محتوانویسی بیشترین نقش را در فروش دارد.
  • تبلیغات اینستاگرامی از دیگر خدماتی است که در آژانس مارکتینگ به بهترین شکل انجام می شود. مجموعه ما برای تبلیغات راهکارهای خوبی را پیش روی شما قرار می دهد.
  • طراحی بیزینس پلن که در توسعه و پیشرفت تجارت ها نقش مهمی دارد.
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ جز خدمات بروزی است که در این آژانس به بهترین شکل انجام می شود.
  • مدیریت اینستاگرام و شبکه های اجتماعی که شما به کمک آنها می توانید تبلیغات را به صورت گسترده انجام دهید.
  • تولید محتوای ویدیویی باعث شده تا تبلیغات تاثیر سودمندترین داشته باشند.

ما به عنوان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان توانسته ایم خدمات بروزی را پیش روی کاربران قرار دهیم که به کمک آن بیزینس خود را توسعه می دهند. در این آژانس مشاورینی با تجربه در حال فعالیت هستند که راهنمایی آنها توانسته در فروش و برندسازی به شما کمک زیادی کند. 

دوره دیجیتال مارکتینگ اصفهان

mba دیجیتال مارکتینگ

کارآموز دیجیتال مارکتینگ اصفهان

مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید


+ 8 = چهارده