عکاسی تبلیغاتی در اصفهان | عکاسی صنعتی اصفهان

بهترین عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

چرا عکاسی صنعتی مهم است

شاید در جمع هایی که با دوستان خود هستیم شنیده باشید که یکی از افراد جمع بخواهد کسب و کاری را شروع کند.حتی برای شما هم اتفاق افتاده است که کسب و کاری را شروع کنید . در زمان شروع کار و برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارید.برای این کار نیاز است که ما در اینستاگرام یا مارکت های انلاین تبلیغ کنیم تا فروش داشته باشیم . پس باید برای عکاسی تبلیغاتی از محصولات عکاس حرفه ای پیدا کنیم تا از محصولات ما برای عکاسی استفاده کند و تبلیغات برند مارا انجام دهد . به نظر شما چرا این امر بسیار مهم شده است ؟ آیا کسی را میشناسید که عکاسی صنعتی انجام دهد ؟

یکی از مهم ترین ارکان برای هر کسب و کاری عکاسی تبلیغاتی است . میتوان با توجه به هر عکاسی با  عکس هایی که ثبت کرده است به تسلط و کیفیت کار او پی برد ، در حقیقت این عکس ها رزومه کاری او را تشکیل میدهند . در این مقاله سعی شده تا در مورد پیرامون این موضوع نوشته شود تا متوجه شوید ماجرا از چیزی بر قرار است . عکاسی صنعتی گرایش ها و شاخه های زیادی دارد که ما در مورد تعدادی از این گرایش ها در صحبت کرده ایم . نکته ای که خیلی باید به آن توجه کنید این است که امروزه یک عکس میتواند پاسخ گو به صد ها جمله باشد .

عکاسی صنعتی چیست

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد ، عکاسی صنعتی چیست ؟ این حرفه بسیار گسترده است و  به همین دلیل گرایش ها و تخصص های بسیاری در زیر گروه این حرفه قرار میگیرند . این حرفه اهداف هایی برای برند ما و بیزینس ما به دنبال دارد ، نمونه ای از این اهداف به فروش رسیدن کالا یا خدمات ما است .

میتوان گفت زیر شاخه هایی که جزء عکاسی صنعتی هستند عبارتند از هر عکسی که در جهت فروش کالای تجارت ما باشد ، عکس برداری از خدمات ، کمپین ها مانند مجلات ، روزنامه ها ، کاتالوگ ها و موارد دیگری که در آن به تبلیغ مشتریان پرداخته میشود حتی عکاسی از افراد مشهور هم جزء شاخه های عکاسی صنعتی هستند .

عکس ها و تصاویری که شمارا جذب میکند تا از یک محصول خرید کنید ، زیر شاخه های عکاسی صنعتی میباشند . ممکن است این عکس هارا در وبسایت های تجاری ، بیلبورد ها و جاهای دیگری که تبلیغات میکنند مشاهده کرده باشید . در کل این عکس ها به دلیل بالا رفتن فروش محصول و بحث برند سازی یک بیزینس انجام میشوند .

شاید مشاهده کرده باشید که در تبلیغ یک کالا بیش ازحد برای تبلیغ آن زیاده روی شده است ، این کار بازدهی مثبت ندارد . یکی از نکات مهم عکاسی صنعتی به نمایش گذاشتن جلوه های واقعی یک محصول است به طوری که توسط نورپردازی و طراحی صحنه برای تبلیغ زیاده روی نشود . یکی از مهم ترین کاری که یک عکاس صنعتی باید انجام دهد این است که به نحوه ای از یک محصول عکس بگیرد تا تمامی جلوه های خوب یک محصول را در بر بگیرد .

عکاس با پیاده سازی یک پلن تمامی فعالیت هایی که باید انجام دهد را مینویسد ، او با کمک از علم و دانش خود و به دلیل نیاز کارفرما باید طوری عکاسی کند که آن عکس جلوه واقعی به خود بگیرد .

نکاتی برای عکاسی صنعتی

یکی از مهم ترین قسمت های تبلیغات ، عکاسی تبلیغاتی است که در این مدل باید تمامی روش های روانشاسی از جمله درک احساسات و عواطف مشتریان به منظور فروش  و جذب مخاطب صورت پذیرد .

هر تبلیغی که در بیلبورد ها یا بقیه مکان هایی که تبلیغات انجام میدهند ، مشاهده کرده اید تصویر دارند و اگر این تصویر در تبلیغ نباشد مانند خوابی است که کابوسی در آن وجود ندارد . بی شک این حرفه یکی از پرطرفدار و درآمد زا ترین ژانر ها هست که باید با حرفه ای ترین تجهیزات انجام شود .

اولین راه اینست که ما هدفمان از عکاسی را درک کنیم ، به چه صورت میخواهیم محصول را نشان دهیم و چه قسمت هایی از محصول را میخواهیم نشان دهیم و با این عکس چه حسی به مشتری داده میشود . پاسخگویی به این سوالات به شما گراهای مدنظر برای یک عکس تبلیغاتی را میدهد .

همیشه در هر حرفه ای علم و تجربه کافی نیست و ابزار مناسب هم نیاز داریم . برای ثبت تصویر حرفه ای هم مهارت به تنهایی نیاز نیست و باید بهترین تجهیزات را داشته باشیم . یکی از این تجهیزات دوربین عکاسی و لنز است .

زمانی که یک استودیو خوب همراه با تجهیزات مناسب داشته باشیم تاثیر فوق العاده ای مانند  در عکس به جا میگذارد ، مانند کیفیت بالا که در بحث عکاسی بسیار مهم است .

برای بهتر معرفی کردن محصول نیاز است که تصاویر متعددی از سوژه ثبت کنیم . بهترین راه این است که از زوایای مختلف عکس بگیریم و عکس هارا باهم مقایسه کنیم و در نهایت بهترین عکس را انتخاب کنیم .

مهم ترین رکن هر عکس  نورپردازی مناسب است . با انجام این کار سوژه هایی که بیشتر مهم است و اهمیت بالایی دارد را مشخص میکنیم و میتوانیم قسمت هایی هم که بی اهمیت تر است هم نشان دهیم .

مزایای عکاسی تبلیغاتی

در بحث های طراحی سایت ، برند سازی ، بهینه کردن سایت ( SEO ) نیاز است که شما محتوای یونیک شده استفاده کنید . همانطور که در جریان هستید محتوای یونیک از نظر گوگل بسیار دارای اهمیت است . عکس ها هم یک نوع محتوا هستند که با توجه به الگوریتم پاندا نباید کپی باشند چون موتور های جست و جوگر گوگل به محتوای کپی اهمیت نمیدهند . زمانی که شما عکاسی تبلیغاتی انجام میدهید در حقیقت دارید به اعتبار خودتان افزایش میدهید و به نوعی خودتان را بیشتر به مشتریان احتمالی معرفی میکنید . شما میتوانید با استفاده از این موضوع تمامی محصولات خود را به مشتریان بشناسانید .

امروزه شاهد این هستید که اغشار جامعه به دنبال این هستند که کسب و کارشان را به دنیای وب ببرند . زمانی که این اتفاق افتاد رقابت بین رقبا بسیار زیاد میشود ، چه کسی در این حرفه سود میکند ؟ کسی که بیشتر از بقیه برند شده باشد و اعتماد اکثریت را کسب کرده باشد . شما زمانی که از عکس های یونیک استفاده میکنید در حقیقت دارید روی دو مبحث بسیار مهم فعالیت میکنید ، یکی برند سازی و دیگری اعتماد سازی . زمانی که شما بین مخاطبان معروف شوید میتوانید از بخش بسیاری از بازار سود کنید و زمانی که مخاطبان به شما اعتماد کنند ، سودی که شما درحال کسب کردن هستید حتمی میشود .

 چگونه کسب و کاری برند میشود و مخاطبان به او اعتماد میکنند

یکی از مورادی که در برند شما بسیار موثر است دیده شدن شما و خدمات و محصولاتتان است.زمانی که یک کسب و کاری در همه جا دیده شود برند میشود و زمانی که برند شد با به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات به مخاطبان میتواند اعتماد آنهارا جلب کند . پیشنهاد میکنیم عکس های یونیک خود را با لوگوی بیزینس خود ترکیب کنید چون ممکن است عکس شمارا کپی کنند . وقتی که عکس یونیک از محصولات و خدمات داشته باشید میتوانید در چند جایگاه متفاوت از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال آنرا در سالنامه ها یا تقویم ها استفاده کنید.این موضوع به دیده شدن سما در بین اقشار مختلف کمک میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید


− 3 = چهار