مشاور تبلیغات و برند سازی در اصفهان | بهترین راه تبلیغات در اصفهان

مشاور تبلیغات و برند سازی در اصفهان
فهرست مطالب

مشاور تبلیغاتی در اصفهان

نیاز به مشتری در انواع مشاغل و کسب و کارها برای  گردش مالی و تضمین رشد و شناخته شدن را نمیتوان نادیده گرفت. یکی از موارد مهم برای جذب مخاطب در بازار امروز تبلیغات است که باعث رشد تجارت و فروش محصول یا خدمات میشود آن هم در بازار پر رقابتی چون اصفهان. تبلیغات در زمان رکود اقتصادی یکی از ضروری ترین ابزارها برای تولید کننده است که موجب معرفی شما درعرصه ی بازار هدف و رقابت می باشد. اما فراموش نکنید که یک تبلیغ اشتباه میتواند برند شما را در استان اصفهان با مشکل حاد رو به رو کند. اینجاست که جایگاه مشاور تبلیغاتی در اصفهان مشخص میشود.

زمانی که با رکود اقتصادی مواجه هستیم نباید از تبلیغات برای فروش و ماندن و حفظ شدن در بازار دست بکشیم. همان گونه که رونق اقتصادی افزایش فروش و تقاضا را در بر دارد رکود نیز موجب کاهش فروش و تقاضا میشود و الگوی خرید و مصرف کاملا تغییر می کند ولی در کنار آن مردم دست از خرید برنمی دارند. اگر محصولتان دارای مزیت های خاص و منحصر به فردی است که کالایتان را نسبت به محصولات رقبا متمایز می کند و به کیفیت آن نیز ایمان دارید پس آن را فریاد بزنید. زیرا بعد از بازاریابی حتما فروش موفقیت آمیزی خواهید داشت. پس باید بپذیریم که تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

تبلیغات در زمان رکود اقتصادی میتواند توفیق اجباری برای کسب و کار شما باشد. به طور حتم شما نباید قافیه را به رقبا ببازید. رقبای شما دست روی دست نخواهند گذاشت. نکته مهم اینکه اگر تولید کننده هستید در نظر داشته باشید که چون واردات کالا در این زمان  کم میشود و یا به سختی وارد کشور میشود با تبلیغ و ارایه کیفیت و ضمانتی که کام مشتری را شیرین کند می توان مشتریان را ترغیب به خرید کالای ایرانی کرد.اما از کجا و چگونه؟ یک مشاور تبلیغاتی در اصفهان چگونه میتواند به شما در این حوزه کمک کند؟ در ابتدا متوجه میزان اهمیت و تاثیر گذاری تبلیغات شدیم. اما چگونه و از کجا باید شروع کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. در ادامه به معرفی موثر ترین راه های تبلیغاتی میپردازیم.

اجرای کمپین تبلیغاتی در اصفهان

اجرای کمپین تبلیغاتی در اصفهان

به طور حتم همه ما از تاثیر گذاری تبلیغات برای کسب و کار خود اطلاع داریم. اما اینکه از چه درگاهی استفاده کنیم و یا چه زمانی و چه مقدار هزینه میتواند برای ما سوال برانگیز باشد. پس در ابتدا به معرفی برگزاری کمپین تبلیغاتی در اصفهان میپردازیم و پس از آن در مورد اجزای آن صحبت خواهیم کرد. برای معرفی یک کسب و کار و تبلیغ آن راه های زیادی وجود دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره میکنیم و هرکدام را در جایگاه خود توضیح خواهیم داد.

تمامی این تبلیغات میتواند در یک حوزه از بازاریابی قرار بگیرد و دارای هدف خاصی است. زمانی که هدف شما برگزاری یک کمپین تبلیغاتی در اصفهان است باید به ۵ عامل مهم دقت کنید.

اول اینکه هدف ما از برگزاری این کمپین چیست؟ به دنبال چه هدفی هستیم؟ میخواهیم افزایش فروش داشته باشیم؟ میخواهیم برندسازی کنیم؟ میخواهیم سهم خود را در بازار افزایش دهیم؟ پس در ابتدا باید هدف اصلی خود را در برگزاری این کمپین مشخص کنیم.

دوم اینکه از چه درگاهی میخواهیم استفاده کنیم؟ آیا فقط فضای مجازی و شبکه های اجتماعی؟ تبلیغات محیطی هم نیاز خواهد شد؟ پس باید مشخص گردد دقیقا از چه راهی میخواهیم به هدف برسیم.

سوم اینکه چقدر هزینه برای این کمپین نیاز است؟ به طور حتم براور هزینه کمی دشوار خواهد بود. پس باید با یک مشاور تبلیغاتی در اصفهان صحبت کنید تا کمترین خطای ممکن را در براورد هزینه داشته باشید.

چهارم اینکه مدت زمان لازم برای اجرای این کمپین چقدر است؟ چقدر زمان نیاز است تا ما بتوانیم به نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود برسیم؟

وپنجم اینکه چگونه این کمپین را ارزیابی کنیم؟ شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI ما در این کمپین چیست؟ با چه متر و معیاری میخواهیم میزان موفقیت و شکست آن را صحه گذاری کنیم؟

مجری کمپین های فروش در اصفهان

در قسمت قبل به یک موضوع مهم در برگزاری کمپین های تبلیغاتی اشاره شد. اینکه از چه درگاهی باید تبلیغات خود را انجام دهیم. چقدر از این درگاه ها شناخت دارید؟ در ادامه به معرفی وظایف و شرایط مجری کمپین فروش در اصفهان خواهیم پرداخت.

تیزر تبلیغاتی : یکی از موثرترین روش ها برای تقویت برند و داشتن جایگاه مناسب در بازار، ساخت تیزر و عکاسی تبلیعاتی در اصفهان است. تیزر های تبلیغاتی به دو صورت کلی تهیه میشوند.روش اول اینکه محصول و خدمات یا خود برند مستقیم نمایش داده نمی شود و فقط با نمایش ارزش ها و اهداف و داستان برند جایگاه آن را در عرصه بازار و میان کسب و کارهای همتای خود ارتقا می یابد. در روش دوم استفاده از محصولات خاص و یا مزیت رقابتی ما برای درگیر کردن ذهن مخاطب در جهت ایجاد مقایسه بین ما و رقبا خواهد بود.

سایت نیازمندی ها : کم هزینه ترین تبلیغات با درج آگهی های رایگان در سایت های نیازمندیهای امکان پذیر است. در این سایت ها اگهی و تبلیغ شما به دو صورت رایگان و ویژه درج میشود که البته در بیشتر سایت های معتبر درج لینک برای ارتباط با سایت شما امکان ندارد.

تبلیغ ویژه شما می تواند دارای اطلاعات و محتوای قوی تر و همچنین لینک سایت شما هم باشد. در بعضی از این سایت های نیازمندیها و اگهی ها شما با محدودیت رو به رو هستید و تعداد آگهی هایی که میتوانید درج کنید بسیار اندک است. گرچه نکته مهم در این تبلیغات نوشتن یک محتوای خوب است که شما در درج دو سه آگهی میتوانید برنده این رقابت باشید. برای اطلاع از این موضوع میتوانید مقاله چگونه با تولید محتوا کسب درامد کنیم را مطالعه نمایید.

تبلیغات شبکه های اجتماعی : تعداد رو به افزایش کاربران شبکه های اجتماعی میتواند یک نقطه قوت مهم در کسب و کار ما باشد. چرا که به راحتی میتوان به میلیون ها نفر از جامعه هدف دسترسی داشت. اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی تاثیر گذار در کسب و کارهاست. برای افزایش فروش، برند سازی، اطلاع رسانی ها و بسیاری دیگر از اهداف میتوان از این شبکه اجتماعی استفاده کرد.ناگفته نماند که کار در این حوزه هم نیاز به تخصص و آموزش خواهد داشت.

مجری کمپین های فروش در اصفهان

بهترین راه تبلیغات در اصفهان

با اجزای یک کمپین تبیلغاتی در اصفهان آشنا شدیم و از اجرای کمپین تبلیغاتی در اصفهان هم گفتیم. از تاثر یک مشاور تبلیغاتی در اصفهان در زمان تبلیغات هم صحبت کردیم. حال سوال این است که بهترین راه تبلیغات در اصفهان چیست؟

ما در استانی زندگی میکنیم که از نظر جمعیت شناختی، ظرفیت های صنعتی و اقتصادی و محل جغرافیایی در موضع قدرت قرار داریم. بنابراین میتوان با کمی خلاقیت و استفاده از تمامی پتانسیل ها یک تبلیغ موثر و هدفمند را انجام داد. برای برگزاری یک کمپین هدفمند و کارا در اصفهان پیشنهاد میکنم در ابتدا هدف مشخص و منطقی را انتخاب کنید. پس از آن بودجه مناسبی را به این کار اختصاص دهید و شاخص های مناسبی را نیز در نظر بگیرید. برای سرمایه گذاری در تبلیغات باید میزان بودجه به اندازه ای باشد که بتوانید تمامی درگاه ها را فعال کنید تا بیش از نیمی از مخاطبین هدف را درگیر نمایید. به طور مثال اگر مخاطبین شما از خوده مردم اصفهان هستند باید در ابتدا تحلیل مناسبی از بازار و رقبا داشته باشید و سپس تمامی پیج هایی که بازار هدف شما از مخاطبین آن هستند را درگیر کنید.

باید با دانش کامل و شناخت کافی بهترین درگاه را انتخاب کرده و در زمان مناسب این حرکت را اغاز کنید. در صورتی که در سرمایه گذاری خود خساست به خرج ددهید نمیتوانید خرروجی مناسبی انتظار داشته باشید. فراموش نکنید که هدف شما از تبلیغات باید مشخص باشد. همچنین انتظار شما نیز باید کاملا منطقی در ذهنتان شکل گرفته باشد.

با توجه به تمامی این موارد میتوان بهترین راه تبلیغات در اصفهان را برگزاری یک کمپین هدفمند با استفاده درگاه های مناسبی چون اینستاگرام، بازاریابی ارتباطی، تبلیغات محیطی، درگاه های اطلاع رسانی در یک بازه زمانی حداقل ۳ ماهه دانست. میزان سرمایه گذاری این کمپین ها نیز با توجه به بزرگی و مقیاس کسب و کار شما مشخص خواد شد. در صورتی که برای رشد و توسعه کسب و کارتان تصمیم قطعی گرفته اید و میخواهد فرمانده و پیش رو بازار باشید روی من به عنوان یک مشاور تبلیغاتی در اصفهان حساب کنید.

مشاور تبلیغات در شهرکرد

مشاور تبلیغات در شیراز

گروه تبلیغاتی اصفهان

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تبلیغات فضای مجازی اصفهان

صاحبان کسب و کار در اصفهان برای اینکه بتوانند تبلیغات گسترده تری داشته باشند و به افراد مناسب در حوزه خود دسترسی پیدا کنند به فضای مجازی متوسل شده اند. تبلیغات فضای مجازی اصفهان کاملا گسترده بوده و توانسته به پیشرفت حرفه ها کمک زیادی کند. در بازاریابی دیجیتالی که شما آن را از طریق فضای مجازی انجام می دهید تمام توجهات به سمت پیام کلیدی شما جلب می شود. شبکه های مجازی از جمله تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و … همه پل ارتباطی شما با افراد دیگر هستند که می توانید به کمک آنها تبلیغاتی بروز و سودمند داسته باشید.

ما با تبلیغات فضای مجازی به مشاغل کمک کرده ایم تا در زمینه تجارت هم گام های موثری بردارند. در واقع این تبلیغات شما را بیشتر در معرض دید قرار می دهد و باعث تمایز و برتری شما از دیگران می شود. برای شناخته شدن و جلب مشتری و همچنین افزایش فروش تبلیغات مجازی بهترین گزینه است که با صرف هزینه کمتر انجام می شود. آگاهی از برند و خدمات شما تنها به کمک تبلیغات مجازی و آنلاین حاصل می شود. با این تبلیغات شهرت شما بیشتر خواهد شد و این محبوبیت کمک می کند تا مصرف کنندگان استقبال زیادی از محصول و خدمات شما کنند.

ما تبلیغات فضای مجازی را به صورت کاملا اصولی انجام می دهیم. طراحی پیج و کانال و قرار دادن خدمات و محصولات بروز آن هم بر اساس اصول سئو باعث شده تا در کمترین زمان کسب و کارهای بهترین نتیجه را دریافت کنند. تبلیغات فضای مجازی به صورت پیامکی، صوتی و تصویری خواهد بود که هر کدام تاثیرات مثبتی را بر جذب مخاطب دارند. این تیم قوی و حرفه ای فعالیت گسترده ای در اصفهان دارد و توانسته به کمک متخصصین حرفه ای خود به خوبی رضایت شما را جلب کند.

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید


6 + = سیزده