جلسات مشاوره حضوری

این جلسات که در اصفهان برگزار میگردد و به طور معمول حول سه محور اساسی میباشد.

  • تصمیم گیری برای راه اندازی یک بیزینس جدید
  • حل مشکلات موجود در بیزینس شما
  • توسعه و ارتقای کسب و کار 
هر سه مورد فوق و همچنین موارد مربوط به حوزه کسب و کار در این جلسات بررسی میگردد. در انتهای جلسات فایل صوتی و مستندات جلسه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جلسات مشاوره آنلاین

اگر به هر دلیل توانایی حضور در جلسات مشاوره را ندارید اصلا ناراحت و نگران نباشید. شما میتونید به واسطه تماس صوتی و یا تصویری در مورد مشکلات کسب و کارتون و یا ایده هایی که برای راه اندازی یک بیزینس دارید با من صحبت کنید و از مشاوره ما برخوردار بشید.

فقط کافیه پس از رزرو نوبت، در زمان تعیین شده این تماس را حاصل کنید و در مورد خواستتون صحبت کنید. پس از بررسی و ارائه راه حل تمامی مستندات برای شما ارسال میشه و میتونید از اونها استفاده کنید.

کسب و کار خوب چیه؟

همیشه داشتن یک شغل خوب میتونه نوید بخش آینده روشنی باشه. اما یک شغل خوب چیه؟ هیچ شغل خوب و بدی وجود نداره. این نوع مدیریت ماست که شغل را خوب یا بد میکنه.

برای اینکه بتونید کسب و کارتون را با مدیریت صحیح به موفقیت برسونید یک راه وجود داره و اون هم استفاده از یک مشاوره با تجربه است.

کلی ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار در ذهنم هست که قراره باهاتون به اشتراک بگذارم. برای آشنایی بیشتر به پیج اینستاگرام من مراجعه کنید.