آموزش بازاریابی در اصفهان |مشاوره بازاریابی در اصفهان

آموزش بازاریابی در اصفهان

فهرست مطالب

بازاریابی چیست؟

بازاریابی یک مفهوم پیچیده با تاکتیک ها و استراتژی های متعدد است. شرکت ها با بهره مندی از آن توانسته اند جایگاه مناسبی را برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند که در این صورت مشتری برای خرید ترغیب می شود. بازاریاب فردی است که در این حوزه خدمات گسترده ای را پیش روی مصرف کنندگان قرار می دهد و با پرزنت سودمند خود سعی در آگاهی رساندن به مشتری دارد. بازاریابی به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر بوده و امروزه پیشرفت تکنولوژی این امکان را بازاریابان داده تا بتوانند در بستر اینترنت هم کار بازاریابی و تبلیغات را به صورت گسترده انجام دهند. تمام شرکت ها برای توسعه و پیشرفت به بازاریاب نیاز دارند تا محصول و خدمات آنها را به بازار معرفی کند. بازاریاب مشتری را با ویژگی ها و تنوع محصولات آشنا می کند که در این صورت شرایط بهتری برای خرید فراهم می شود.

هر شرکت برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود نیاز به بازاریاب دارد، این بازاریاب ها وظیفه تبلیغ برند و گاهی گرفتن سفارش را به عهده دارند. اگر این افراد کار خود را به درستی انجام دهند، زمینه ای برای پیشرفت تولید کننده و خود بازاریاب می شود. بازاریابی به روش سنتی و مدرن صورت می گیرد که هر کدام متدهای خاص خود را دارند. بازاریابی مدرن با خدمات بیشتری به استقبال مردم می رود و توانسته در رسیدن به اهداف موفق تر باشد. تمام بیزینس ها برای فروش بیشتر و پیشرفت به بازاریابی نیاز دارند. نبود نیروی انسانی کارآمد برای فروش و بالا بودن هزینه ها و کاهش بازار فروش مهمترین عاملی است که باعث شده تا نیاز به بازاریابی در بیشتر مراکز حس شود چون افراد از این طریق می تواند نتایج بهتری را در کوتاه مدت و همجنین بلند مدت کسب کنند.

بازاریابی چیست؟

تفاوت بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش اگر چه مکمل یکدیگر هستند اما از نظر تفکر و عملکرد تفاوت های زیادی با هم دارند. در واقع بازاریابی پلی برای فروش بیشتر است بدین ترتیب وجود آن امروزه الزامی می باشد. افرادی که در این ۲ حوزه در حال فعالیت هستند باید تخصص لازم را داشته باشند. برای اینکه تجارت شما به رشد خوبی دست پیدا کند بازاریابی و فروش باید پشتیبان یکدیگر باشند. در زمینه فروش شما تنها خدمات و یا محصولی را به مشتری ارائه می دهید اما مقوله بازاریابی چیز دیگری است و آنچه در این موضوع مهم است بحث همسو شدن با مشتری در حال و آینده و ایجاد ارتباط است. در واقع شما با بازاریابی افراد را به مشتریانی دائمی تبدیل خواهید کرد. بخش فروش ساده تر از بازاریابی است و شما با چند مرحله ساده می توانید جنس خود را تبدیل به پول نقد کنید. اما بازاریابی با فکر مشتری کار دارد و او را به تأمل وا می دارد.

در واقع هدف اصلی بازاریابی این است که مشتریان بالقوه را به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند کند و سرنخ های خوبی را برای فروش به وجود آورد. بنابراین بازاریاب به تحقیق و تفحص می پردازد تا ابتدا شناختی از نیازمندی های بازار پیدا کند که در این صورت می تواند محصولی متناسب با نیاز افراد را به آنها معرفی کند. در زمینه فروش تنها محصولاتی که تولید می شود به فروش می رسد اما در حوزه بازاریابی محصولات به صورت خلاقانه ای تولید می شوند تا بتوانند نیازهای حال و همچنین آینده مشتری را تامین سازند. این امر نشان می دهد که در بازاریابی هدف اصلی آینده است. در زمینه فروش، تبلیغات به صورت گسترده صورت نمی گیرد اما در بازاریابی برندسازی انجام شده و تبلیغات به صورت هوشمندانه انجام می شود.

آموزش بازاریابی در اصفهان

آموزش بازاریابی در اصفهان یا تهران و یا شهرهای دیگر ، یکی از نیاز های این روزهای افرادی  است که  به دنبال کاری مناسب و پر در آمد هستند. البته همانند تمامی مشاغل این حرفه نیز نیاز به آموزش دارد. آموزش هایی که همواره طرفداران خود را دارد. اما طیف عظیمی از بازاریابان از طی مراحل این آموزش های تخصصی بازاریابی سرباز می زنند. در حالی که با توجه به نیاز جامعه به این قشر متخصص، بازاریابی  می تواند در آمد بالایی برای شما ایجاد کند.

صاحبان کسب و کار همیشه برای رفع نیاز خود به درج آگهی برای یافتن بازاریاب یا کارشناس فروش روی می آورند. بنابراین هر روزه شاهد آگهی هایی برای استخدام کارشناس فروش و یا بازریاب تلفنی و حضوری با حقوق و مزایای بسیار چشم گیر هستیم. اما چرا نیاز دو طرف برآورده نمی شود؟ شاید ۳ عامل  مهم در این امر تاثیر گذار باشد.

  • توقع بالای صاحبان کسب و کار
  • عدم آموزش و تخصص کارشناس فروش و بازاریاب
  • هم فکر و هم فضا  نبودن طرفین

 البته موارد بسیاری می تواند موجبات عدم توافق را فراهم سازد. بحث دستمزد، محیط کاری، شرایط کاری و… اما نبود تخصص و آموزش برای بازاریاب و نداشتن استراتژی بازاریابی برای کسب و کار عاملی بسیار تاثیر گذار است. چرا که یک بازاریاب موفق می تواند توانایی های خود را به صاحبان کسب و کار نشان دهد و این نشان از آموزش اوست. بنابراین بر خود لازم دانستیم تا آموزش بازاریابی در اصفهان را به صورت تئوری و عملی آغاز کنیم. این موضوع با توجه به زیر ساخت ها و پتانسیل موجود در مجموعه ما میتواند کارگشای هر دو طرف باشد. افرادی که به حوزه بازاریابی علاقه مند هستند اما توانایی لازم برای ورود به این بیزینس را ندارند. صاحبین کسب و کار که از موضوع فروش محصولات و خدمات خود رنج میبرند و این موضوع برای آنها مثال چوب جادو خواهد بود.

در این دوره ها مواردی همچون روانشناسی مخاطب، شروع طلایی، مسیر مشتری، فن بیان و اصول مذاکره، پیش بینی فروش و … آموزش داده میشود. لازم به ذکر است که آموزش ها در دو حوزه کارشناس تلفنی و کارشناس فروش حضوری یا ویزیتوری ارائه میگردد.

آموزش بازاریابی در اصفهان

ورکشاپ بازاریابی در اصفهان

مهارت های لازم برای بازاریابی بسته به توانایی و و تخصص فرد متفاوت است. تخصصی که علاوه بر متد عملی نیاز به تجربه و کارگاه عملی نیز دارد. برای این نوع آموزش ما از کارشناسان متخصص و با تجربه برای انتقال دانش و از محیط های کاری واقعی برای تجربه اندوزی استفاده کرده ایم. علاوه بر آموزش بازاریابی در اصفهان و سایر شهر ، کارگاه های را با استفاده شرایط کاملا واقعی فراهم کرده و بازریابی را آموزش داده و در حین کار ایراد های کاری و آموزشی را رفع می کنیم. در واقع با برگزاری ورکشاپ بازاریابی در اصفهان این تخصص را آموزش خواهیم داد. تمرکز اصلی در این نوع آموزش بر روی شش گزینه می باشد.

  1. افزایش اعتماد به نفس
  2. بالابردن توانایی فن بیان
  3.  فنون مذاکره
  4. مهارت متقاعد سازی
  5. روانشانسی مستری
  6. نکات طلایی مشتری یابی

برای اطمینان از یادگیری کامل و تکمیل ورکشاپ بازاریابی در اصفهان یک کارشناس حرفه ای به عنوان کوچ در کنارفراگیر فعالیت کرده و نکات آموزشی را به او انتقال می دهد. کلاس های آموزش بازاریابی در اصفهان در چندین مجموعه از جمله بانک اطلاعات مشاغل ایران به صورت کارگاهی برگزار می گردد. در این دوره سعی بر آن شده  که تمامی موارد به صورت تخصصی توسط مدرس و کارشناسان خبره آموزش داده شود. مواردی مانند نحوه برقراری ارتباط، ساختار ارتباط، نظم کاری، اعتماد به نفس و مواردی از این قبیل در این دوره ها مورد بررسی قرار میگیرد.

این موضوع را فراموش نکنید که بازاریابی یکی مهمترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری خواهد بود. پس این بیزینس برای بسیاری از مشاغل ضرری است و با افزایش توانایی های خود میتوانید دارای یک شغل مناسب با درامد بسیار بالا باشید.

آموزش تخصصی فروش در اصفهان

آموزش تخصصی فروش در اصفهان

فروش مهمترین راه توسعه و پیشرفت تمام بیزینس ها است به همین دلیل فروشندگانی که در این حوزه در حال فعالیت هستند اعم از کارشناسان فروش و فروشندگان خرد و کلان همه باید آموزش های تخصصی و تکنیک های لازم را فرا بگیرند تا بتوانند در کمترین زمان مشتری را جذب و محصول خود را به فروش برسانند. چون فروش به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد کارشناسان فروش و فروشندگان باید هر دو روش را به صورت تخصصی آموزش ببینند. اصفهان یک شهر شلوغ و پر جمعیت است که افراد با نیازهای مختلفی وارد بازار می شوند و فروشندگان با شناخت این نیازها می توانند فروش را به بهترین شکل انجام دهند. در دوره فروش به سرفصل های زیر اشاره خواهد شد.

  • تاثیر زبان بدن در افزایش فروش
  • نکات طلایی فروشنده حرفه ای
  • ویژگی های شخصیتی مشتری
  • ابزارهای نوین بازاریابی
  • مهارت های مدیر فروش
  • تکنیک های تبدیل نیاز به تقاضا

در آموزش های تخصصی که طی چندین دوره فشرده صورت می گیرد تمام تکنیک های فروش به صورت علمی و تجربی در اختیار فرد قرار می گیرد که به کمک آنها می تواند در امر فروش موفق باشد. در واقع پشت هر بیزینس موفق فروشندگانی خبره و با تجربه نهفته است که با تکنیک های خود توانسته اند مشتریان دائمی را جذب کنند. افرادی که در اصفهان به دنبال آموزش های تخصصی فروش هستند می توانند به کمک کارشناسان ما به فروشندگانی موفق تبدیل شوند. ما برای آموزش کمترین هزینه را در نظر گرفتیم تا افراد بتوانند به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنند. اگر فروش را به صورت حرفه ای فرا بگیرید قطعا در بازار کار جایگاه خوبی خواهید داشت. امروزه تمام بیزینس ها به دنبال فروشندگان خبره و با تجربه هستند که بتواند نیاز آنها را برطرف سازد. پس فرصت طلایی که در این مجموعه بدست آورده اید را غنیمت شمرید.

مشاوره بازاریابی در اصفهان

مجموعه ما علاوه بر آموزش بازاریابان و فروشندگان، مشاوره های لازم را هم در حوزه بازاریابی و فروش در اصفهان ارائه می دهد تا اگر شما در روند کار با مشکلی مواجه شدید بتوانید به راحتی آن را برطرف سازید. مشاوران ما با سال ها تجربه توانسته اند در این عرصه موفقیت های زیادی را برای خود و دیگران رقم بزنند. با استقبال زیاد افراد برای آموزش بازاریابی و فروش هر روز به حجم کارشناسان ما افزوده می شود تا بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران باشند. شما هر جای اصفهان که هستید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با کارشناس ما در ارتباط باشید و از تجربیات علمی آنها نهایت استفاده را ببرید. مشاورین اطلاعاتی کاملا بروز را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به کمک آنها کار خود را به بهترین سبک انجام دهید‌. مشاورانی که برای بازاریابی فعالیت می کنند تخصص لازم را دارند.

آموزش های تخصصی ما تنها توسط کارشناسان خبره صورت می گیرد که همیشه پشتیبان شما هستند تا بتوانید شما هم به صورت حرفه ای در این عرصه فعالیت کنید. در صورتی که در روند کار با مشکل مواجه شوید مشاورین ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما هستند. کادری که ما برای کمک به شما در نظر گرفته ایم از همه نظر اثبات شده هستند و شما با اطمینان به آنها می توانید بهترین نتیجه را در بازار از آن خود کنید‌. افرادی که دوره های آموزشی خود را به صورت کامل طی کرده باشند قطعا در زمینه بازاریابی و فروش موفق تر خواهند بود. دوره های فشرده توسط مشاورین به صورت کامل پشتیبانی می شود.

جدای از کارشناسان ما در صورتی که مجموعه شما نیاز به مشاوره بازاریابی و فروش در اصفهان را داشته باشد میتوانید با ما در ارتباط باشید تا از خدمات ما در این حوزه بهره لازم را ببرید. این موضوع را میتوان با داشتن یک جلسه و ارائه نیاز بررسی و تیم بازاریابی و فروش شما را ایجاد، ارتقاء و یا توسعه داد. به طور حتم وجود چنین تیمی میتواند فروش شما را تضمین کند و شما را به اهداف بیزینسی تان برساند.

گروه بازاریابی در اصفهان

اگر چه امروز شرکت های بازاریابی زیادی در حال فعالیت نیستند اما تنها تعداد کمی از این شرکت ها تخصص و تجارب لازم در این حوزه را دارند. شرکت ما دارای بازاریابان بیشماری بوده و از کادر آموزشی مجربی برخوردار است. بدین ترتیب توانسته در این حوزه از دیگر رقبا پیشی بگیرد و در امر بیزینس و تجارت موفقیت های خوبی را برای خود و صاحبان کسب و کار بدست آورد. مجموعه ما دارای سابقه زیادی بوده و با برندسازی توانسته خدمت بزرگی به شرکت های تولیدی و خدماتی کند‌. خدماتی که در مجموعه ما ارائه می شوند کاملا گسترده هستند و نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ می دهند. افرادی که به مجموعه ما مراجعه می کنند اغلب علاقه مند به بازاریابی و فروش هستند که این علاقه خود باعث موفقیت و پیشرفت آنها می شود. تجاربی که شما در این مرکز کسب می کنید به شما کمک می کند تا در هر تجاربی موفق باشید.

شرکت بازاریابی در اصفهان

فرض کنید شما صاحب یک بیزینس هستید و در حال حاضر نیاز به یک حرکت مهم برای افزایش فروش خود دارید. دو راه برای شما وجود دارد.

1- ایجاد تیم بازاریابی و تجهیز دفتر و استخدام نیرو به همراه تمامی دغدغه های حقوق و اموزش و …

2- واگذاری بخش بازاریابی خود به یک مجموعه حرفه ای که چه در زمان و چه در هزینه قطعا به نفع شما خواهد بود.

در صورتی که انتخاب شما گزینه دوم باشد، شما به تعداد زیادی بازاریاب حرفه ای در کوتاه ترین زمان دسترسی خواهید داشت که این افراد با تجربه میتوانند شما را به مشتریان هدف برسانند و با پرزنت مناسب محصول و خدمات شما، باشگاه مشتریان تان را قدرتمند تر و بزرگتر نمایند. برای اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با ما در ارتباط باشید تا از شرایط کاری و هزینه های همکاری مطلع شوید.

کلاسهای بازاریابی و فروش در اصفهان

آموزش بازاریابی یکی از آموزش‌های بسیار تخصصی و مهم برای هر شخص و هر کسب و کاری است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند بازاریابی همان ویزیتوری در بازار فیزیکی است. در حالی که بازاریابی یک تخصص فوق العاده برای همه افراد و مشاغل است. شاید اسم بازاریابی زیاد جذاب نباشد اما به این نکته توجه کنید که تمامی افرادی که در جستجوی مشتری و بازارهای جدید هستند عملاً بازاریابی می‌کنند. کسی که بیزینس بسیار بزرگ دارد و معامله‌های کلان انجام می‌دهد در نظر ما تاجر نامیده می‌شود. در حالی که همین شخص نیز یک بازاریاب است. منتها در یک اشل بسیار بزرگ فعالیت دارد.  پس بازاریابی می‌تواند وجهه و نمای جذابی داشته باشد.

قطعاً برای آموزش بازاریابی در اصفهان باید تحلیل رفتاری مردم اصفهان را به صورت کامل انجام دهیم. در واقع هنر یک بازاریاب تحلیل او از مخاطبین هدف می‌باشد. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای باید تحلیلگر حرفه‌ای نیز باشید. در این راستا برای این دوره حرفه‌ای سرفصل‌های بسیار مناسب و کاربردی در نظر گرفته شده است. این سرفصل‌ها عبارتند از:

  •  تحلیل رفتاری مخاطب هدف
  •  فن بیان  و اصول مذاکره در بازاریابی
  • هنر فروش
  •  بادی لنگویج یا زبان بدن
  •  ۳ ثانیه طلایی در بازاریابی تلفنی
  • روانشناسی مخاطب در بازاریابی
  • اصول و استراتژی قیمت گذاری
  • هنر فروش تخفیف

همان گونه که متوجه شدید اصل اول در بازاریابی شناخت مخاطب است. برای تبدیل شدن به یک فروشنده و بازاریاب حرفه‌ای شما باید روانشناس و تحلیلگر خوبی باشید. بنابراین نیاز است که به جز آموزش‌های بازاریابی اصول روانشناسی و تحلیلگری با موضوعیت یا محوریت منطقه و لوکیشن را بیاموزید.  تمامی موارد یاد شده دوره حرفه‌ای آموزش بازاریابی در اصفهان برای شما به صورت عملی تدریس خواهد شد باشید. برای ثبت نام لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

آموزش ویزیتوری

بسیاری از کسب و کارها با توجه به ساختاری که در سیستم کاری خود پیاده‌ سازی کرده‌اند نیاز به تیم بازاریابی قدرتمندی دارند. بر همین اساس تصمیم گرفتم یک مقاله کامل در حوزه آموزش بازاریابی حضوری یا آموزش ویزیتوری آماده و بارگذاری کنم. در این مقاله به چند مورد کلیدی اشاره و در مورد چند تکنیک کاربردی توضیح کامل ارائه می‌گردد

همه ما می‌دانیم که بزرگترین مشکل بسیاری از کسب و کارها معضلی به نام فروش است. پس بر این اساس داشتن یک تیم بازاریابی و فروش بسیار می‌تواند موثر و کارا باشد. اما این تیم بازاریابی همیشه از کارشناسان فروش تلفنی تشکیل نمی‌شود و در بسیاری از محصولات و خدمات نیاز یک کسب و کار داشتن یک تیم بازاریابی حضوری است تا علاوه بر ایجاد فروش، بستر برند و افزایش سطح آگاهی از برند را رقم بزنند.

البته یک نکته مهم در این فضا این مد نظر است که بسیاری از تکنیک‌هایی که در متون متفاوت مطالعه می‌کنید قابلیت اجرا و نتیجه‌گیری ندارد. پس بر اساس تحلیل رفتاری بازار به این نتیجه رسیدیم که سرفصل جامعی وجود دارد که می‌تواند به شما در آموزش بازاریابی حضوری یا ویزیتوری کمک کند .

آموزش ویزیتوری

استراتژی بازاریابی موفق در اصفهان

بسیاری از بازاریابان یکی از دلایل عدم موفقیت خود را نداشتن مهارت در خوب صحبت کردن می‌دانند. به طور کلی این موضوع را در ۳ حوزه متفاوت می‌توان دید. گزینه اول اصول فن بیان و مهارت‌های مرتبط با آن است. در حوزه فن بیان شما نوع ارائه کلمات و استفاده از عبارات را می‌آموزید. آنجاست که مشخص می‌شود چقدر مهارت در صحبت کردن دارید. گزینه دیگری که برای شما بسیار مهم و تاثیرگذار است اصول مذاکره است.

تفاوت فن بیان و اصول مذاکره در این است که در داشتن مهارت فن بیان، شما نوع ادای عبارات را یاد می‌گیرید اما در اصول مذاکره تکنیک‌هایی که منجر به متقاعد شدن مخاطب می‌گردد را می‌آموزید. پس اگر شما بتوانید عبارات را به نحو مناسب ارائه و از تکنیک  های قدرتمند برای متقاعدسازی صاحب کسب و کار و یا مشتری خود بهره ببرید به طور حتم به عنوان یک کارشناس یا بازاریاب حرفه‌ای شناخته می‌شوید. فراموش نکنید حتی بزرگترین تاجران دنیا به نوعی بازاریاب هستند. فقط چون بزرگی  معاملات آنها با شما متفاوت است نام تاجر را به آنها اطلاق می‌کنند.

از دیگر مهارت‌های یک بازاریاب حرفه‌ای و یا یک ویزیتور داشتن زبان بدن مناسب است. بسیاری از جملات با استفاده از یک زبان بدن مناسب بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب یا مشتری هدف می‌گذارد. یکی از نمونه‌های زبان بدن می‌تواند استفاده مناسب از دست‌ها یا نحوه نشستن صحیح و یا حتی برقراری تماس چشمی باشد.

شما برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و یا یک ویزیتور فوق العاده باید توانایی ایجاد ارتباط را داشته باشید. به این نکته دقت کنید شما زمانی می‌توانید مخاطب را متقاعد به خرید کنید که قبل از آن یک ارتباط سازنده ایجاد کرده باشید. قطعاً این ارتباط حول محور فروش و پرزنت شما خواهد بود. منتها فراموش نکنید این حس بسیار بد است که مخاطب به این فکر کند که این ارتباط فقط به دلیل فروش شما ایجاد شده است.

تکنیک بازاریابی حضوری

در آخر سه گزینه بسیار مهم وجود دارد که می‌خواهم به صورت اختصار به آنها اشاره بکنم که تاثیر بسیار زیادی در روند موفقیت شما دارند. گزینه اول شنود موثر است. خیلی از کارشناسان فروش یا اصطلاحا بازاریابان حضوری این موضوع را به هیچ عنوان رعایت نمی‌کنند. در ابتدا شما باید یک شنونده قدرتمند باشید تا توانایی ایجاد ارتباط را پیدا کنید. در واقع شما بایستی حرف‌ها و مستندات و خواسته‌های مخاطبان خود را شنوا باشید و پس از آن نسبت به ارائه خود اقدام نمایید.

گزینه بعدی که باید نسبت به آن اشراف کامل داشته باشید تکنیک‌هایی است که در زمان صحبت و ارائه از آنها استفاده می‌کنید. یکی از این تکنیک‌ها تکنیک پل طلایی است. بسیاری از صاحبین کسب و کار با استفاده از دروغ یا اطلاعات اشتباه در پی گمراه کردن شما برای فرار از خرید هستند. یک کارشناس حرفه‌ای پس از اینکه متوجه اطلاعات غلط یا دروغ مخاطب خود شد نسبت به آنکه من این موضوع را متوجه شدم اقدام نمی‌کند. در واقع این پل طلایی را برای مخاطب خود قائل می‌شود تا از صحبت اشتباهی که داشته عقب کند.

از دیگر تکنیک‌های مورد نظر برای استفاده در زمان مذاکره تکنیک دوبله و تکنیک بله خیر است. در صورتی که مخاطب شما یک فرد احساسی باشد برای گرفتن جواب بله باید در ابتدا سوالی پرسیده شود که جواب آن خیر باشد.تا منجر به دریافت جواب بله از مخاطب گردد. بالعکس زمانی که مخاطب شما یک فرد منطقیست برای گرفتن جواب بله باید از یک سوال استفاده گردد که جواب آن بله باشد. قطعاً شما هم متوجه این موضوع هستید که تکنیک‌های یاد شده قطعیت ۱۰۰ درصدی ندارد و به تحلیل دقیق و درست شما بستگی دارد.

از دیگر نکات بارز در مشخص شدن یک بازاریاب حرفه‌ای پیش بینی فروش او برای مراجعه بعدی است. در واقع یک ویزیتور فوق العاده حرفه‌ای با کمی تحلیل متوجه میزان خرید سری بعدی این مشتری می‌گردد. پس می‌تواند برنامه جامع‌تری برای این ارائه داشته باشد.

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام وقت بخیر
    برای آموزش بازاریابی باید از قبل پیش زمینه ای داشت؟

    • سلام باید در مصاحبه حضوری شرکت کنید تا نقاط قوت و ضعف مشخص بشه

دیدگاهتان را بنویسید


4 + هفت =