مشاور صنعتی در اصفهان | روانشناسی صنعتی در اصفهان

مرکز مشاوره صنعتی در اصفهان
فهرست مطالب

مرکز مشاوره صنعتی در اصفهان

در پیشرفت و ترقی بنگاه اقتصادی خود همواره نیاز به یک برنامه ریزی درست و دقیق دارید تا به شما کمک کند که روز به روز فعالیت خود را گسترش بدهید و موفقیت های بیشتری را به دست بیاورید. مرکز مشاوره صنعتی همواره این مشاوره و راهنمایی ها را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید میزان تولیدات و فروش خود را افزایش بدهید و برند خود را شهرتی جهانی ببخشید.

به طور حتم خواسته شما در سازمانتان هم همین است که نیرو ها بدون مشکل فرایند ها و وظایف خود را انجام دهند و بتوانند نیاز های کسب و کار شما را برطرف کنند. همبستگی پرسنل و ساختار مناسب کسب و کار و روند رو به رشد منطقی از ایده آل های هر شرکتی است.

بدانید که تمام کارخانه ها و صنایع برای پیشرفت نیاز به برنامه ریزی دارند که متناسب با نوع فعالیت آنها باشد. مرکز مشاوره صنعتی در اصفهان به دلیل سابقه و قدمت زیادی که دارد همواره توانسته به مشتریان خود بهترین برنامه ریزی ها را ارائه بدهد تا بتوانند فعالیت روزانه خود را افزایش داده و تولیدات خود را به سطح انبوه برسانند. این مشاوران ابتدا نوع فعالیت و میزان مصرف محصول تولیدی را مورد بررسی قرار می دهند و سپس برنامه ریزی را متناسب با آن طراحی می نمایند که این برنامه ریزی کمک می کند تا آنها محصولات خود را در بازار ها بهتر معرفی کنند و با حجم بیشتری به فروش برسانند.

مرکز مشاوره صنعتی در اصفهان اصولا شبانه روزی هم فعالیت دارد تا در صورت داشتن سوال بتوان از اطلاعات مشاوران موجود در آن استفاده کرد. دسترسی به این مشاوران بسیار ساده و راحت می باشد و تنها لازم است به صورت تلفنی و حضوری و آنلاین به آنها دسترسی پیدا کنید و بهترین برنامه ریزی را دریافت نمایید. ارتباط آنلاین کمک کرده تا در هر زمان و مکانی که هستید بتوانید با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را با آنها درمیان بگذارید. در صورت وجود سوالات و همچنین نیاز به رفع این موارد میتوانید از توانایی یک مشاور شغلی در اصفهان بهره ببرید.

روانشناسی صنعتی در اصفهان

روانشناسی صنعتی به متخصصی گفته می شود که در آن همبستگی و شرایط روحی تیم را تقویت می کنند. زیرا تیمی که شرایط روحی مناسب ندارد و افراد آن با هم هماهنگی لازم ندارند همواره نمی توانند در زمینه های کاری به درستی فعالیت داشته باشند. روانشناسی صنعتی این گونه شرایط را برای تیم ها فراهم می کند تا بتواند با ایجاد همبستگی مناسب و روحیه خوب فعالیت شرکت خود را گسترش داده و پیشرفت کنند. در اصفهان این مرکز مشاوره در زمینه مشاوره های صنعتی هم فعالیت می کند.

این مشاوران با تجربه سالیان زیادی در این زمینه تحصیل کرده اند و با فعالیت بیشماری که داشته اند مهارت های زیادی را هم به دست آورده اند. از این رو می توانید در صورت لزوم به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید و از مشاوره های هوشمندانه آنها بهره مند شوید و فعالیت خود را تحت کنترل قرار بدهید تا تیمی برجسته داشته باشید.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح دهیم باید بگوییم که یک مشاور صنعتی با بررسی شرایط یک نیرو و درک خود از محیط شغلی میتواند بهترین مسیر را برای حل مشکلات و همچنین توسعه فرد ارائه کند. به طور حتم هرچقدر توان یک شخص در ارائه توانایی های خود برای پیشرفت کسب و کار شما بیشتر باشد قطعا صاحب کسب و کار منفعت بیشتری خواهد برد.

در یک گروه و یا تیم افراد هر کدام شرایط روحی متفاوتی دارند به همین دلیل باید مشاوره های مختلفی هم دریافت کنند که این مشاوره ها متناسب با تیپ شخصیتی آنان می باشد و کمک می کند تا به خوبی خود را با شرایط گروه و این وفق داده و بهترین عملکرد و فعالیت را از خود نشان بدهند. خدمات یک مرکز روانشناسی سازمانی به شرح زیر خلاصه میشود.

  • انتخاب و استخدا نیرو
  • آموزش و توسعه
  • توسعه و کارایی سازمانی
  • بهبود فرایند مدیریت
  • افزایش بهره وری
  • وفادار سازی پرسنل
خدمات مرکز مشاوره صنعتی

خدمات مرکز مشاوره صنعتی

مرکز مشاوره صنعتی همواره خدمات متعددی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد تا بتوان با کمک کردن به آنها و جلب رضایت آنان اعتبار خود را هم افزایش بدهد و به تعداد مراجعه کنندگان دائمی خود بی افزاید. از مهمترین خدمات این مجموعه می توان به برنامه ریزی استراتژیک، ارزیابی و تحلیل میزان رضایت شغلی، پیاده سازی طرح توسعه فردی، طراحی متد آموزشی مناسب سازمان، طراحی و استقرار نظام مدیریت پروژه، طراحی ساختار استخدامی، بررسی ویژن سازمانی و ارائه راهکار و بسیار موارد دیگر اشاره کرد.

خدمات این مجموعه بسیار گسترده و خاص هستند و امروزه تمام شرکت ها و موسسه ها به کمک آنها نیاز دارند تا بتوانند پیشرفت خود را به ارمغان بیاورند. این مراکز آموزش مدیران خبره و با تجربه را هم به صورت حرفه ای انجام می دهند تا بتوانید به عنوان جانشین از آنها استفاده کنید تا تجربه های به دست آورده خود را در اختیار شما قرار بدهند.

برنامه ریزی استراتژیک این مجموعه کمک می کند تا شما بدون هیچ گونه مشکلی فعالیت های خود را به درستی و طبق اصول انجام بدهید. قبل از افتتاح هر طرحی در مجموعه میزان رضایت از شغل را ارزیابی می کنند تا شما دچار مشکل نشوید و از همه مهمتر شرایطی فراهم کرده تا افراد بتوانند به تنهایی آموزش های لازم را هم دریافت کنند تا بتوانند در بخش مورد نظر خود به درستی فعالیت کنند و دچار مشکل نشوند.  برای اینکه بتوانید معماری سازمانی خود را به نحو احسنت پایه گذاری کنید باید مقدمات آن را فراهم کنید.

یک کارمند کارا میتواند تمامی دستورات شما را به بهترین نحو انجام دهد و در واقع یک سرباز فرمانبردار محسوب میشود.

یک کارمند خلاق میتواند موجب رشد مجموعه و کسب و کار شما شود چون با استفاده از خلاقیت خود بهترین راهکار را ارئه میدهد.

کانون ارزیابی مدیران

هر مجموعه و مرکزی باید مدیری داشته باشد که در این زمینه و حرفه مهارت های لازم را داشته باشد و بتواند با تجربه خود به شرکت کمک کند تا پیشرفت و ترقی داشته باشد. کانون ارزیابی مدیران همواره شرایطی را فراهم کرده تا افراد بتوانند به راحتی در زمینه های شغلی خود مهارت ها و اطلاعات لازم را کسب کرده تا بتوانند یک مدیر شایسته باشند. این کانون کلاس های آموزشی برای مدیران فراهم می کند تا بدانند که در زمان مواجه شدن با مشکلات بای. چگونه برخورد کنند تا بتوانند آنها را حل کرده و نتیجه را مثبت کنند.

در کانون ارزیابی مدیران افرادی فعالیت می کنند که خود به عنوان برترین و شناخته شده ترین مدیران در زمینه های مختلف بوده اند. حال برای این که اطلاعات خود را در اختیار شما قرار بدهند و شما را آگاه کنند در این مجموعه فعالیت می کنند. شما می توانید در این کانون مشاوره ها و راهنمایی ها و آموزش های لازم را به صورت حضوری و اینترنتی دریافت نمایید که انتخاب روش بسته به شرایط شما دارد.

در کانون ارزیابی مدیران، این افراد از نظر خدمات شغلی، خلاقیت، ایده های بدیع، تاثیر بر روند کار، ارتباط با نیرو، شایستگی ها و مهارت های مدیریتی، دستاورد ها و بسیاری موارد دیگر مورد ارزیابی و دسته بندی قرار میگیرند.

هر چه مدیریت یک فرد دقیق تر و بهتر باشد مسلما اثر بخش تر هم خواهد بود که این توسط کانون ارزیابی مدیران نیز مورد بررسی قرار می گیرد و همواره مدیریت برجسته از میان سایر مدیران انتخاب خواهد شد. هدفمند بودن عملکرد مدیران باعث می شود تا بیشتر مورد ارزیابی قرار بگیرند و در نتیجه در صورت داشتن مشکل بهتر مورد مشاوره قرار گرفته و مشکلات شرکت را با سرعت بیشتری حل نمایند. این کانون ارزیابی مدیران با بررسی فعالیت ها هر مدیر را برای بخشی انتخاب می کند که در آن توانایی های لازم را داشته باشد. 

کانون ارزیابی یک مکان نیست. بلکه یک فرایند کامل و از قبل تایین شده برای بررسی شرایط افراد دارای اهمیت است تا بهترین انتخاب برای مهم ترین پست ها انجام شود.

davodmosavi_prev_ui

داود موسوی

مشاوره تاسیس کارخانه

در این برهه زمانی همواره برای تاسیس یک کارخانه باید هم به نکات متعددی توجه کنید و هم باید تمام جوانب را در نظر بگیرید تا دچار ورشکستگی نشوید و مجموعه خود را به خوبی هدایت کنید. مشاور تاسیس کارخانه مواردی مانند نوع محصول تولیدی کارخانه، میزان مصرف و طرفداری از آن در جامعه و بسیاری موارد دیگر را در نظر می گیرد تا بتواند به شما کمک کند که آیا تاسیس کارخانه تولید این نوع محصول می تواند برای شما پیشرفت و ترقی به همراه داشته باشد و یا برای شما مناسب نیست.

مشاوره تاسیس کارخانه اصولا بودجه شما و بودجه مورد نیاز برای تاسیس کارخانه را هم در نظر می گیرد تا بداند که موجودی شما برای انجام این کار مناسب است یا بودجه کمی دارید. موارد دیگر مانند محل احداث کارخانه و انتخاب پرسنل مناسب و همچنین انتخاب و خرید بهترین دستگاه های به روز برای تولید هم اهمیت دارند. زیرا انتخاب محل خوب برای کارخانه کمک می کند تا بدون مشکل فعالیت تولید را انجام بدهید.

انتخاب مدیریت و پرسنل خوب سبب می شود تا شما بتوانید تمام مراحل را به خوبی مدیریت کرده و در نتیجه پرسنل هم بهتر فعالیت خود را انجام بدهند. مشاوره تاسیس کارخانه تمام موارد گفته شده را می داند و با آنها آشنایی کامل دارد از این رو زمان مراجعه شما به خوبی شما را راهنمایی می کند تا بتوانید بهترین کارخانه را افتتاح کرده و تولیدات خود را به درستی انجام بدهید و نیاز بازار ها را تامین کنید.

برای ورود به بازار شما به چند دسته اطلاعات نیاز دارید که برای راحتی کار آنها را به دسته بندی زیر تقسیم کرده ایم.

  • انواع مجوزات اولیه
  • طرح توجیهی
  • انتخاب محصول یا خدمت
  • انتخاب مکان مناسب
  • زمان بندی مناسب
  • تامین اعتبار
  • معافیت ها و شرایط قانونی مالیاتی
  • شرکای تجاری
  • قرارداد ها
  • استخدام
  • برندسازی و ورود به بازار
وظیف مشاور صنعتی

وظایف مشاور صنعتی اصفهان

یک مشاور صنعتی همواره وظایفی را بر عهده دارد که این وظایف شامل موارد بسیار گسترده‌ای می‌شود. اگر بخواهیم به اختصار به این موارد اشاره کنیم می‌توانیم موارد زیر را عنوان نماییم.

بهبود عملکرد کارکنان : همه کارکنان همواره فرایندهایی را به عهده دارند اما اینکه این فرایندها را به چه نحوی انجام دهند بسیار مهم است. پس با جهت دهی به آنها میتوان این علکرد را بهبود داد و با استفاده از ساختار ارزیابی عملکرد این فرایند ارزیابی کرد.

ایجاد و توسعه تیم : بیزینس‌هایی در بازار رقابت موفق هستند که بتوانند تیم‌های قدرتمندی را ایجاد و رهبری کنند. پس برای موفقیت قطعی، شما باید بهبود عملکرد تیم‌ها صورت پذیرد.

ایجاد واحد تحقیق و توسعه : بزرگترین سازمان‌ها در تمامی دنیا بیشتر درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه بیزینس خود می‌کنند. وجود این واحد پیشرفت شما را تضمین میکند.

تحلیل اطلاعات : اطلاعات در هر کسب و کاری بسیار مهم است اما تحلیل این اطلاعات گزینه مهم‌تری است. استفاده از این داده‌ها می‌تواند موجب رشد و شکوفایی و جلوگیری از اتفاقات و بحران‌ها در کسب و کار شما باشد.

ایجاد ساختار آموزشی : یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در جهت رشد و توسعه هر کسب و کار آموزش پرسنل است. اینکه پرسنل شما به چه آموزش‌هایی نیاز دارند و اینکه این آموزش‌ها به چه صورت ارائه شود بسیار مهم است. پس یک فرایند ارزیابی و عارضه یابی آموزشی بسیار مفید و کارا خواهد بود.

ساختار جذب و استخدام : فرایند استخدام یک ماراتون جذاب است اما اینکه ما برای یک پوزیشن شغلی باید چه کسی را استخدام کنیم بسیار مهم تر است. پس در ابتدا بایستی مشخص گردد که نیاز ما برای این استخدام چیست؟ 

رضایت مشتری : تمامی بیزینس‌ها در راستای افزایش رضایت مشتریان خود فعالیت می‌کنند. یک فرایند هوشمندانه در رابطه با افزایش و ایجاد رضایت می‌تواند به شما کمک کند. قطعا ایجاد رضایت در بین مشتریان میتواند عامل اصلی تبلیغات دهان به دهان باشد.

مدیریت تصمیم : سیاست‌ها و استراتژی‌های مناسب در راستای حصول اهداف بیزینسی تاثیرگذارترین گزینه‌ها خواهند بود. 

دیدگاهتان را بنویسید


8 − سه =